Belminuten

  • 16 juni 2013
  • 0 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb gister van een goede fijne medewerker van jullie te horen gekregen dat ik mijn belminuten kwijt bent geraakt.
Op mijn factuur stond 0 mee genomen en 300 ingekocht.Ik weet dat je 1 maand meeneemt tot een maximum van 600 min totaal.
Na haar goede uitleg had ik een gevoel.Een gevoel van.....

IK VOEL ME GENAAID EN HET WAS NIET EENS LEKKER.

En dat heb ik ook echt letterlijk zo gezegd tegen haar op een normale lachende toon.
Het was geen uiting richting haar maar jullie t-mobile.
Zij kan er niets aan doen dat jullie die regels zo hebben opgesteld.Ze heeft me ook goed geholpen door het uit te leggen.
En snapte ook wel dat ik het een issue vond na mijn uitleg van hoe ik het zag.

Maar ik gaat nu maar net als Ali B praten.Want misschien bereik ik daar ook wel iets mee.
Mijn uitleg/vraag aan jullie t-mobile.

Als ik een zak chips open hebt staan , dan is het toch stom om een nieuwe zak te openen?
Je eet toch eerst de openstaande zak leeg?
WAAROM MOET IK DAN EERST MIJN NIEUWE BELMINUTEN OPMAKEN OM DAN PAS AAN DE OUDE TE MOGEN BEGINNEN?
En dan vervolgens begin ik aan mijn oude minuten en dan raak ik de rest kwijt omdat ze out of date zijn.Vervallen.
Overal werkt het systeem LIFO ( last in first out ).

IK EET EERST MIJN OPEN ZAK CHIPS OP .EN DAT WIL IK OOK MET MIJN BELMINUTEN.

WIE IS ER VOOR? iK WEL.DUS VERANDEREN MAAR DIE HAP.

WANT IK WEET ZEKER DAT JULLIE EEN HOOP MENSEN BLIJ ZULLEN MAKEN DIE VERANDERING.

0 reacties

Geen reactie

Reageer