Beantwoord

Belminuten

• 22 november 2016
  • 4 reacties
  • 316 Bekeken

Gisteren overgegaan van vodafone naar t-mobile basis met 1gb inet en 150 bel minuten. Maar als ik bel kost het me geld en zie nergens me belbundel ? Was zowieso al niet echt blij met de overgang want toen ik de tmobile simkaart in de telefoon deed ging hij hem resetten naar fabrieks instellingen dus ik was alles kwijt.
Maar wil graag wel me belminuten hebben.

Groetjes Jaime
icon

Beste antwoord door Hajar 22 november 2016, 14:22

Hi Jaime,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je wel een actieve belbundel hebt. Dit is ook zichtbaar op My T-Mobile. Als je naar verbruikstatus kijkt dan zie je dat je geen kosten hebt gemaakt aan bellen. Je hebt wel kosten van €0,50 gemaakt aan sms'en naar het buitenland. Dit kun je zelf ook terugzien.

Ik wil je als nieuwe klant ook een tip meegeven. Wij hebben namelijk een super handige dienst T-Mobile Samen en daarmee kun je een groep samenstellen van 2 tot 6 T-Mobile klanten met wie je onderling gratis kan bellen. Plus je kan met T-Mobile Samen een maandelijks cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur en (erg populair) €2,50 factuurkorting! En je kan de groep helemaal gratis aanmaken! Dit doe je heel makkelijk via My T-Mobile. Check ook deze pagina voor meer informatie.

Ik hoop dat je blij zult zijn met onze diensten en service. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Jaime,

Welkom bij T-Mobile! Zodra je overgaat wordt het tegoed dat je hebt naar rato toegekend. Stel dat je de 26ste overgaat en je krijgt de 28ste nieuw tegoed, dan heb je dus 2/30 van je totale belminuten en MB's gehad. Dit heeft te maken met nummerbehoud, want het kost een paar dagen voordat je nummer is overgezet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jaime,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je wel een actieve belbundel hebt. Dit is ook zichtbaar op My T-Mobile. Als je naar verbruikstatus kijkt dan zie je dat je geen kosten hebt gemaakt aan bellen. Je hebt wel kosten van €0,50 gemaakt aan sms'en naar het buitenland. Dit kun je zelf ook terugzien.

Ik wil je als nieuwe klant ook een tip meegeven. Wij hebben namelijk een super handige dienst T-Mobile Samen en daarmee kun je een groep samenstellen van 2 tot 6 T-Mobile klanten met wie je onderling gratis kan bellen. Plus je kan met T-Mobile Samen een maandelijks cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur en (erg populair) €2,50 factuurkorting! En je kan de groep helemaal gratis aanmaken! Dit doe je heel makkelijk via My T-Mobile. Check ook deze pagina voor meer informatie.

Ik hoop dat je blij zult zijn met onze diensten en service. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Zie dat het nu idd op de app wel goed staat. En van die groep had ik idd gezien dat is nu wel makkelijj met 2 tmobile abo's
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jaime,

Ik zie dat je inmiddels al een groep hebt aangemaakt! Dat is zeker makkelijk en handig! 🙂

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer