Beantwoord

Belminuten doven slechthorenden

• 30 september 2017
  • 13 reacties
  • 401 Bekeken

Ik ben doof en met mij nog velen anderen in Nederland.
Kan dus niet telefoneren en heb dan ook geen belminuten nodig.
Nu heb ik een abonnement via jullie T-Moblile moest er toentertijd belminuten bij pakken was geen keus een abonnement zonder belminuten.
Kan nu verlengen of andere toestel kiezen MAAR ik wil geen belminuten meer heb er niets aan en betaal voor NOPPUS nu. Al 2 jaar.
Nu mijn vraag is er voor ons doven geen abonnementen te maken zonder die gedwongen belminuten?
Hoor het graag en velen lotgenoten met mij.
icon

Beste antwoord door Iamsterdam 30 september 2017, 22:03

Ik ben zelf ook doof.. er is geen alternatief voor doven en slechthorende mensen.
ik had hier ook op forum geplaatst.

zie link .. https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/welk-abonnement-280156

groeten van Pie®️®️e
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Wat voor abo wil je dan precies? Sms, daar kan je je belminuten ook voor gebruiken.
Reputatie 3
Badge
Ik ben zelf ook doof.. er is geen alternatief voor doven en slechthorende mensen.
ik had hier ook op forum geplaatst.

zie link .. https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/welk-abonnement-280156

groeten van Pie®️®️e
Ik heb zoals ik nu zie 50 belmin die ik nooit gebruik en me 6 euro per maand kosten.
Ik mag verlengen of een nieuw abonnement maar ik wil geen belmin meer.
Als ik zoek naar een abonnment of verlengen moet of krijg je overal belminuten en dat willen wij doven en slechthorenden niet.
Wordt er wel rekening met ons gehouden door de mobile providers NEE dus.
Ik (Wij)) wil een abonnement zonder belminuten waarom kan dit niet ?
Reputatie 4
Badge +3
Heb je al eens en mail hierover gestuurd naar de helpdesk?
Hier lezen over het algemeen alleen gebruikers.
Reputatie 3
Badge
Gilke,

wat maak je druk om ?

Ik krijg gratis belminuten...

zie screenshot

Pie®️®️e
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gilke,

Een duidelijk punt inderdaad, ik snap waar de vraag vandaan komt!

Op dit moment bieden we 2 varianten abonnement aan: Basis Sim en Go. Bij Basis Sim moet je inderdaad een belbundel kiezen, we hebben geen optie zonder belminuten. Bij abonnementen van Go krijg je een totaalpakket, met minuten, SMS en MB's. Op deze manier worden de abonnementen zeer overzichtelijk gehouden en weet je gelijk waar je aan toe bent.

Als ik naar jouw huidige abonnement kijk, dan zou je Go Basic kunnen nemen. Je krijgt dan onbeperkt SMS'en en 1 GB aan data. Zonder T-Mobile Samen kost dit €19,-. Je krijgt bij Go wel meer korting dan bij Basis Sim, dus dan zou je €5,- extra korting krijgen en betaal je €14,-, maar dan krijg je wel meer SMS'jes en MB's dan je nu hebt.

Hopelijk heb ik je zo in ieder geval een mogelijk alternatief kunnen geven. Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Reputatie 1
Misschien is een data-only abonnement mogelijk:
https://www.t-mobile.nl/zakelijke/abonnementen/tablet-of-laptop

UPDATE:
Ook de telefoon wordt hier specifiek genoemd:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-internet
Ik betaal nu €9,44 per maand en wil als het effe kan niet veel meer gaan betalen heb nu wel 500 MB maar dat maf 1 GB worden heb ik af en toe wel nodig merkte ik tijdens vakantie. Ga me oriënteren wil een nieuwe losse telefoon kopen .Heb nu een Huawei P 8 en wil misschien nu de P 10 ?
Heeft geen haast kan vanaf nu gaan kijken voor iets wat bij me past. Geen belminuten want ik kan niet telefoneren en wil geen geld weg gooien. Hoor in mijn slechthorenden wereld hier veel klachten over.
Reputatie 1
Met een of twee samen-vrienden wordt het maandbedrag respectievelijk 11,50 of 9,00 euro. Mits dit abonnement gebruikt kan en mag worden op een smartphone.
Suc6 op je zoektocht.
Heb nog een opmerking alles T-Mobile slim is maken ze een apart abonnement speciaal voor doven en slechthorenden zonder die belminuten die je steeds standaard moet pakken( gedwongen) en niet kunt gebruiken.
Ik denk dat dit dan veel klanten zal opleveren.
Zie namelijk op FB in groepen voor doven en slechthorenden hier ook klachten over dat men dus die belminuten erbij moet pakken omdat dit standaard is.
Velen ergeren zich hieraan en men gooit geld weg.
Reputatie 1
Chat even met de klantenservice of het hierboven aangegeven abonnement mag worden gebruikt als data only op je smartphone. Koop anders een 7 inch tablet met simkaart houder, daar mag de bundel in ieder geval wel voor gebruikt worden en je hebt tevens een groter beeld. De grotere smartphones zijn inmiddels ook al op weg naar de 7 inch dus opvallen doe je haast niet met een kleine tablet. Een nadeel, je kan niet bellen, eigen keuze, maar ook niet gebels worden hoogstwaarschijnlijk. Maar dat kan opgelost worden met Whatsapp.
Ik heb al contact gezocht via messenger en hier is me dus beloofd iets te doen wat de belminuten betreft de belbundel te vergoeden, mocht die niet uitgezet kunnen worden.
Ga nu eerst kijken voor andere telefoon die ik wil kopen en niet met abonnement .
Oriënteer me op een Huawei maar welke een P9 die heeft mijn vrouw en bevalt zeer goed of moet ik voor de P 10 of lie 10 gaan ?
effe uitzoeken nu 😳
Reputatie 1
Ik hoor graag het resultaat wat betreft de mogelijkheden die T-Mobile jou gaat bieden qua niet benodigde belminuten.Zien we dat hier verschijnen?

Reageer