Belstatus


Ik heb sinds 2jan een nieuw ismart75 abonnement met family. Voor zover ik weet heb ik alleen nog met family-members gebeld en mijn beltegoed staat nu op nul en er worden extra kosten berekend. Helpdesk moet wachten op factuur. Gaat dit vaker zo? En wat is de tip om mijn belminuten in de gaten te houden? Bij mijn flex abonnement nooit problemen gehad. Heb test gedaan door te bellen met family nummer en extra kosten lopen op, onbeperkte sms worden ook meegerekend... Iemand enig idee. Im vind het niet handig zo.

1 reactie

Reputatie 6
@NaAu

Welkom op het Forum! :)

Ik kan met voorstellen dat het vervelend is om niet te weten waar je aan toe bent. Wil je in een privebericht je 06-nummer, naam, adresgegevens en je geboortedatum sturen? Ik bekijk in de systemen wat er fout gaat. Specificaties kun je inzien wanneer je factuur online staat. Het is voor ons niet mogelijk om specifieke informatie voor die tijd op te vragen.

Reageer