Beantwoord

Beltegoed en overige kosten

• 13 juli 2016
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

3 juli is de nieuwe maand voor mijn bundel ingegaan. Ik had 90 belminuten. Vervolgens heb ik daar tot afgelopen maandag mee gebeld en had nog minuten over.
Maandag 4 juli 46 minuten
woensdag 6 juli 3 minuten
donderdag 7 juli 1 minuut
Totaal van 49 minuten Nog 41 minuten over dan toch?
Afgelopen maandag heb ik een lang telefoongesprek gehad van 77 minuten, dat is 36 minuten buiten de bundel, (en dat ik daar kosten voor moet betalen snap ik) gisteren een nieuwe bundel geactiveerd van 150 minuten, wat ik kreeg bijgeschreven is 106 belminuten. Maar nu zit ik met overige kosten van 19,13 euro? Dat snap ik niet Want bij al mijn telefoongesprekken van de maand juli staan nu ook kosten berekend. Kan iemand me uitleggen hoe dit nu zit???
icon

Beste antwoord door Kaassausje 13 juli 2016, 16:40

Hoi Nono2605.

Als je je bundel tijdens een lopende maand omzet krijg je te maken met tegoed naar verhouding. Omdat je op de 10e dag je bundel hebt omgezet, heb je maar recht op 9 dagen tegoed uit de 90 minuten bundel. 90 : 31 x 9 komt uit op ongeveer 26 minuten. Voor de overige dagen krijg je ook je tegoed naar verhouding. De 106 minuten klopt, 150 : 31 x 22 is daar de som voor.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Nono2605.

Als je je bundel tijdens een lopende maand omzet krijg je te maken met tegoed naar verhouding. Omdat je op de 10e dag je bundel hebt omgezet, heb je maar recht op 9 dagen tegoed uit de 90 minuten bundel. 90 : 31 x 9 komt uit op ongeveer 26 minuten. Voor de overige dagen krijg je ook je tegoed naar verhouding. De 106 minuten klopt, 150 : 31 x 22 is daar de som voor.
Minuten worden naar verhouding berekend tot je nieuwe te goed datum als je meer hebt gebruik dat betaal je overige kosten dus stel 3 juli je Nieuwe te goed in gaat en je hebt de half wegen je minuten aangepast dan word dit berekend to 3 augustus modorator is de medewerker van T-mobile die zal je meer details geven
Ok dank je. Dat met die minuten dat snap ik dan wel. Maar waar komen die 19,13 aan overige kosten dan vandaan. En nu heb ik ook bij alle telefoontjes kosten staan. En dat is me niet duidelijk!
@Nono2605

Zoals in mijn bericht staat, had je maar recht op 26 minuten tot en met het moment dat je je bundel omzette naar 150 minuten. Alles wat je meer gebeld hebt terwijl je nog de 90 minuten bundel had, zijn overige kosten geworden.

Reageer