Beantwoord

Beltegoed gaat niet mee

• 10 januari 2014
  • 37 reacties
  • 1443 Bekeken

Toon eerste reactie

37 reacties

Den the man.
Bij Telfort neem je je minuten niet mee voor zover ik kan vinden.
Heb je een link naar waar staat dat je minuten langer houdbaar zijn?

En dekking t-mobile hier is prima 😉 met vodafone hebben we geen dekking in huis (handig, als je niet mobiel bereikbaar bent weet men dat je thuis zit) en via KPN had dochter geen dekking op school.
Reputatie 3
Een bedrijf als bijvoorbeeld Telfort geeft veel duidelijker aan op hun website dat beltegoed maar een maand geldig is, daar wordt je bewust opgewezen. Bij T-Mobile moest je naar de tarieven gaan en dan het aanhangsel lezen waar het in kleine lettertjes staat. Dat is een heel groot verschil. Je moet als bedrijf ook gewoon niet moeilijk doen over de voorwaarden van je abonnementen ondanks dat ze misschien niet zo goed uitpakken voor de klant in plaats van het ergens weg stoppen. Inmiddels doen ze dat wel maar dat was niet toen ik mijn contract verlengd heb en ze doen het alleen maar onder de info van abonnement. Ga je meteen aan het configureren op hun site dan staat het er niet wanneer je een belbundel kiest. Naar mijn mening nog steeds misleiding.

En inderdaad is het 3G bereik van T-Mobile niet echt om naar huis te schrijven, kijk maar op de dekkingskaart. Moet je die eens vergelijken met KPN of Telfort. En dan over 4G maar te zwijgen.

En centaur, waar ik heen ga, ik ga nergens heen. Ik zou alleen willen dat T-Mobile toegeeft dat ze hun klanten beter kenbaar hadden moeten maken dat beltegoed niet meer gaat met nieuwe abonnementen dan alleen een regeltje van 7 woorden onderaan een prijslijst wanneer je via de configurator een abonnement afsluit.

Het is het niet respect hebben voor een bedrijf wat misleidt. Die andere bedrijven geven het veel duidelijker aan en misleiden in mijn ogen niet. Dat is wat anders dan het er niet mee eens zijn dat het te goed niet mee gaat. Aan de reacties van anderen zien ben ik niet de enige die zich misleid voelt door T-Mobile.

Als T-mobile morgen mijn contract opzegt en mij van mijn betalingsverplichting ontdoet dan ga ik zo naar een ander (met nummber behoud). Dan hoef ik inderdaad niet meet mobiel te bellen met T-mobile.

Jij begrijpt nu toch ook donders goed dat gezien alle reacties T-mobile de plank heeft misgeslagen? Denk jij nou nog echt dat T-mobile uit deze zaak met een positief imago gaat komen?  Ieder die het horen wil zal ik over mijn prima ervaring met T-mobile gaan vertellen. Maar misschien moet ik mijn achternaam veranderen in van 't Hek....
Reputatie 2
Van die belminuten dat heeft bij mijn de verkoper verteld, omdat ik van een i150 naar een stelsamen ging, en bij mijn oud abbo wel de min aangevuld kreeg. Maar wat er niet is verteld en dat snap ik niet, als ik gebeld heb en het gesprek heeft maar 47 sec geduurd word er van me belstatus 2 min afgeschreven, hoe kan dit? Gisteren had ik het ook al toen had ik maar 28 sec gebeld en er werd ook 2 min afgeboekt.
Wie weet hoe dit komt?

Ik zit nu net op een ander contract, voor 2 jaar maar als het niet veranderd dan ben ik ook weg.
@herfstbokje

Ik heb gekeken naar je belstatus via jouw My T-Mobile daar kun je zien bij mijn gespreksdetails wat je precies verbruikt hebt. Komt dit overeen?
Reputatie 2
Ik baal er ook als een stekker van dat mijn minuten weg gegooid worden als ik ze over hou. Mijn vorige abonnement had dit wel en dat vond ik zeer prettig. Ik heb idee dat ik nu voor gebakken lucht betaal. Ik zit aan het eind van de maand zinloze gesprekken te voeren om die minuten op te maken. Ik weet namelijk ook niet van te voren wanneer ik wel of niet veel moet/ga bellen. Dit is situatie afhankelijk.

Voor mij ook een reden om aan het eind van mijn contract periode te kijken naar een andere provider welke welllll zuinig met mijn zuurverdiende centen omspringt
Tuurlijk zou je het kunnen lezen in de voorwaarden maar kom op T-Mobile een klant koopt minuten en betaald dus voor die minuten en als de maand op is ben je de minuten kwijt waar je voor betaald hebt. Klanten voelen zich belazerd en bestolen en dat lijkt mij als bedrijf geen goed uitgangspunt.
En nee het is niet zoals een pak melk, wat een suffe vergelijking, die kun je trouwens best een dag later nog drinken dan de houdbaarheidsdatum aangeeft maar je beltegoed bij T-Mobile ben je wel kwijt. Kom niet met verhalen van andere providers doen het ook zo. Wil T-Mobile tevreden klanten houden of niet???
Mijn vriend en ik gaan ik ieder geval ook weg na afloop van het abo want zoals T-Mobile met de klanten omgaat is beneden pijl.
Help, bij mij is ook het overige beltegoed in de zakken van t-mobile verdwenen.
Tijdens het verlengen van mijn abonnement in een drukke winkel is mij niet medegedeeld dat je beltegoed niet meer
naar de volgende maand wordt meegenomen.
Na een telefoontje naar klantenservice werd mij medegedeeld dat ik dit had kunnen lezen in de overeenkomst die ik niet heb gekregen.
Op het votje dat contract heet staat ook niets vermeld.
Het contract dat kan ik  niet ontbinden en ik zit hier dus twee jaar aanvast.
Diefstal noem ik dit, rijk worden over de ruggen van de consument.
Volgens mij heeft eurocommissaris Kroes in 2013 daar toen een stokje voor gestoken, hoe kan dit?
Accepteren we dit, moet hier niets tegen gedaan worden.??????
Moppy
@ moppy

Ik vind het vervelend dat dit niet duidelijk voor je was. Bij het Stel Samen abonnement kunnen onze klanten het aantal minuten en MB's geheel naar eigen wens samenstellen. Het tegoed is dan ook maar één maand houdbaar. Dit is ook aangegeven in de prijslijst van het abonnement.
WillemE,
Je kan dit nu wel vertellen allemaal maar toch voel ik mij belazerd.
Ze hadden mij moeten vertellen dat het beltegoed niet meeging naar de volgende maand
dan had ik nog een straatje om gelopen voordat ik met jullie in zee ging.
In mijn ogen blijf dit diefstal.
Bij mijn vorige abonnement ging het teveel aan beltegoed wel mee naar de volgende maand.
Maar jullie sturen wel gelijk een faktuur als ik per ongeluk iets te veel gebeld heb.
Inmiddels heb ik  Radar ingeschakeld even kijken of zij dit op willen pakken!
Overigens heeft de publieke media deze week het probleem ook ter sprake gebracht.
Dus er zijn meer mensen die zich hieraan ergeren.
Wordt vervolgd.

.
Reputatie 5
@moppy bij het Stel Samen abonnement kun je maandelijks je bundels verhogen en of verlagen naar het oorspronkelijk afgesloten niveau. Hierdoor kun je je bundels aanpassen aan je verwachtte verbruik en is het meenemen van tegoed minder noodzakelijk. Overigens was ook bij je vorige abonnement, het Voordeelsim tariefplan, het tegoed één maand houdbaar. Je nam dus ook toen geen minuten mee naar een volgende maand.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/moppy-336793/" bij het Stel Samen abonnement kun je maandelijks je bundels verhogen en of verlagen naar het oorspronkelijk afgesloten niveau. Hierdoor kun je je bundels aanpassen aan je verwachtte verbruik en is het meenemen van tegoed minder noodzakelijk. Overigens was ook bij je vorige abonnement, het https://"http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/oude-prijslijsten/voordeelsim/voordeelsim3.pdf", het tegoed één maand houdbaar. Je nam dus ook toen geen minuten mee naar een volgende maand.

Goh wat zijn we flexibel he als T-mobile, we geven de klant de mogelijkheid tot het verhogen van zijn afgesloten abo.
Maar waarom is het hierdoor MINDER noodzakelijk om je tegoed (waar je gewoon voor betaald hebt) mee te nemen naar de volgende maand ??
Leg mij dit eens uit !!!
Het is en blijft gewoon diefstal van minuten waarvoor gewoon betaald is. Je verschuilen achter dat andere operators het ook doen is een drogreden, we zijn klant bij T-mobile en hebben niks aan voorwaarden van andere providers , verschuil je daar dus niet achter.
Reputatie 5
@hhz voorheen sloot je vaak een grotere belbundel af voor de maanden in het jaar waarin je veel belde. De andere maanden waarin je wat minder belde hield je dan wat meer minuten over. Nu hoef je niet meer een grotere bundel af te sluiten aangezien je je bundel maandelijks kunt aanpassen aan je verwachtte verbruik. Je houdt zo minder minuten over aan het einde van de maand omdat je de bundel scherp hebt kunnen afstellen. Hierdoor is het minder noodzakelijk om je minuten mee te nemen naar een volgende maand.

Ik verwees in mijn bericht naar een ander tariefplan van T-Mobile, niet naar een andere provider.

Ik hoop dat mijn punt zo duidelijk is! Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer