Vraag

Beltegoed niet zichtbaar op factuur

• 7 februari 2016
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Op de factuur van december 2015 had ik nog redelijk wat beltegoed. op de factuur januari 2016 staat er niets meer over vermeld.Ik heb een Relax 15 SIM Only '10 abonnement. ben ik al mijn baltegoed kwijt kan het ook niet op my t-mobile vinden. gr

2 reacties

Badge +5
Als het goed is ben je ergens in december overgezet op de nieuwe abonnementsvorm Stel Samen en Stel Bij omdat Relax abonnementen uitgefaseerd zijn. Als het goed is zijn hier mails en smsjes over verstuurd. Het beltegoed is daarbij inderdaad komen te vervallen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi gre50,

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile. Ik kan me voorstellen dat je schrikt als er iets is gewijzigd op je factuur. Het klopt inderdaad wat HugoB aangeeft.

Op de website van T-Mobile kun je lezen waarom hiervoor is gekozen. In het kort; De wijziging had te maken met dat o.a. het prijsplan waar jij gebruikt van maakt gekoppeld is aan een verouderd systeem is het mogelijk dat we niet meer de service konden bieden waar jij op mag vertrouwen. Via deze link kun je zien wat we hebben voorgesteld om een abonnement te kunnen aanbieden wat zoveel mogelijk aansluit op de oudere abonnementen.

Op ons forum is ook een topic gewijd aan de migratie naar een Stel Samen en Stel Bij abonnement.

Ik zie dat er op 2/11/2015 een e-mail is verstuurd met informatie over de wijziging. Ook zie ik dat er een sms is verstuurd op 20/11/2015 waarin is aangegeven dat je abonnement op 22/12/2015 zou worden omgezet. In die sms stond een link naar de informatiepagina over o.a. je opzegrecht.

Is het zo duidelijk voor je? Als je hier nog vragen over hebt, we zitten voor je klaar. Dat geldt natuurlijk ook voor andere vragen!

Reageer