Beantwoord

Beltegoed van abonnement

• 24 juli 2017
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Ik probeer op mijn account het bedrag te vinden wat ik tegoed heb! Overal staat 0! Ik heb een contract wat cummulatief is dat wil zeggen" ik bel maanden niet" daarna gebruik ik het openstaande! Nergens vind ik mijn openstaande bedrag!! Graag uitleg!
icon

Beste antwoord door Rosan 24 juli 2017, 17:35

Beste, Wat voor abonnement je ook heb tegoed neem je niet mee naar de volgende maand.
Dit was enkel jaren terug van toepassing maar al die abonnementen bestaan niet meer of zijn uitgefaseerd.
Je krijgt dus maandelijks tegoed wat pas bij je gekozen bundels is het op dan betaal je buiten bundel tarief.

Het tegoed is vermeld als bel minuten/sms of als data tegoed maar niet in euro's.
Hopelijk is het zo wat duidelijker?
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Dit is op verschillende wijze gecommuniceerd alweer 2 jaar terug zo ongeveer?
Was september/oktober gecommuniceerd en de meeste zijn toen rond december omgezet.

Het is dus erg laat dat je bijna 2 jaar na dato hier pas mee komt verder stond en staat T Mobile geheel in zijn recht hiermee.
Ik heb het contract afgesloten met de voorwaarden dat ik mijn NIET gebruikte minuten kon mee nemen! Ik heb niets vernomen dat dit niet meer van toepassing is! Ik ben maar een maand per jaar in Nederland ! Wil graag dit nummer houden en wil ook graag dat jullie je aan de afspraak houden die we toentertijd hebben afgesproken! Ik had zelfs nog €100 + open staan! Die zie ik ook nergens meer terug! Zeer slordig! Graag uitleg via een 1 op 1 gesprek! Ik neem aan dat u mijn telefoon nummer nog wel heb!! John Oster
Badge +13
Beste, Wat voor abonnement je ook heb tegoed neem je niet mee naar de volgende maand.
Dit was enkel jaren terug van toepassing maar al die abonnementen bestaan niet meer of zijn uitgefaseerd.
Je krijgt dus maandelijks tegoed wat pas bij je gekozen bundels is het op dan betaal je buiten bundel tarief.

Het tegoed is vermeld als bel minuten/sms of als data tegoed maar niet in euro's.
Hopelijk is het zo wat duidelijker?

Reageer