Beantwoord

Best in Test 'cadeau' niet ontvangen

Dag,
Ik vraag me af waarom geen van de 3 gezinsleden hier die met t-mobile bellen een sms of mail hebben ontvangen voor het cadeau om of gratis 2 dagen unlimited data te ervaren, of in geval van Go Basic gratis videoland..?
icon

Beste antwoord door Sam- 8 juni 2017, 18:05

Hoi hoi Xanthia,

Een terechte vraag. We begrijpen dat iedereen hieraan mee wil doen. De actie is nog niet voorbij, ze kunnen namelijk tot 16 juni nog een sms ontvangen. :)

Laat je ons het even weten als de sms hebben ontvangen waarmee ze gebruik kunnen maken van de actie?

Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Xanthia,

Een terechte vraag. We begrijpen dat iedereen hieraan mee wil doen. De actie is nog niet voorbij, ze kunnen namelijk tot 16 juni nog een sms ontvangen. :)

Laat je ons het even weten als de sms hebben ontvangen waarmee ze gebruik kunnen maken van de actie?

Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we het graag van je!
Hi Isaam heb sms ontvangen hoe UNLIMITED te activeren maar ik heb Go hoe actiever ik dan de videoland aanbieding?
Ook ik zit nog altijd te wachten op het befaamde sms bericht met de code voor 48uur unlimited internet. Terwijl de 16e van juni reeds voorbij is. Enig idee waarom dit fout gaat???
Reputatie 7
Badge +20
@Xanthia

In ons systeem zie ik dat je ondertussen via de Chat contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft uitgelegd dat je Go Basic hebt en daar krijg je inderdaad het onbeperkte internet voor 48 uur bij. Videoland is voor klanten die Go Unlimited hebben. Je kunt dus het internet gebruiken. 🙂

@MThomasse

Het kan kloppen dat je de SMS nog niet ontvangen hebt. Er worden nog op 2 data berichten verstuurd, namelijk op 28 juni en 17 juli. Het kan dus nog even duren, maar er komen nog SMS'jes! 🙂
Hallo David. Dank voor de reactie. Zie nu ook ineens dat het op de site is aangepast. Had misschien handiger kunnen zijn om dit eerder te communiceren. Nu weer een gemiste kans.
Reputatie 7
Badge +20
Hi MThomasse,

Dit was eerder nog niet bekend, vandaar dat we het nog niet eerder communiceerden. 😉
Hallo David. Toch bijzonder dat dit nog niet eerder bekend was. Ik neem toch aan dat er wordt nagedacht over acties. Bijzonder is dat ik voor mijn zoon die bij Tele2 zit vandeweek een mail krijg dat hij door sturen van sms 1 maand gratis unlimited data krijgt en van vrienden om me heen die ook bij Tele2 zitten dit ook hoor. Het kan dus wel eenvoudig schijnbaar. Misschien daar eens wat info inwinnen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey MThomasse,

We willen graag dat iedereen gebruik kan maken van de actie, maar het is belangrijk dat dit niet ten koste gaat van de netwerkervaring. We moeten de actie dus verspreiden en daarom zijn er 2 extra momenten van versturen toegevoegd.

Het is overigens uitgesloten dat jouw zoon en de vrienden gebruik kunnen maken van de actie als zij niet bij T-Mobile zitten. Misschien krijgen ze automatisch de SMS terug, maar wij kunnen natuurlijk geen MB's geven aan mensen die niet op ons netwerk zitten. Dit is dus technisch uitgesloten.

Mocht je nog meer vragen hebben, je weet ons te vinden!
Hallo David. Grappig dat je niet eens mijn bericht goed leest. Ik zeg toch echt dat ze bij Tele2 zitten en daar een actie voor 1 MAAND gratis unlimited data hebben. Vandaar de opmerking om daar eens te informeren voor hoe acties werken.
Reputatie 7
Badge +20
Ah zo, dan had ik 'm verkeerd gelezen, mijn excuus! Bedankt voor de tip in dat geval!

Reageer