Beantwoord

bestelling geannuleerd!

• 26 september 2020
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Ik heb op 25-09-20 abonnement verlengd. Vervolgens een e-mail ontvangen van definitieve bevestiging. Krijg een dezelfde dag een sms dat telefoon klaar staat in de T-shop. Daarheen, contract ondertekend en telefoon ontvangen. 2 minuten nadat ik uit de winkel was ontvang ik een e-mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Wat is er nou aan de hand?

icon

Beste antwoord door David 27 september 2020, 11:11

Hoi @Rad123,

Top dat je hebt verlengd! Ik heb het gelijk nagekeken in onze systemen, maar hier staat alles gewoon goed en is de bestelling goed afgerond. Waarom jij dan een bericht krijgt dat de bestelling is geannuleerd, daar heb ik eerlijk gezegd geen idee over. Het zou kunnen zijn dat ze in de winkel op de verkeerde knop hebben gedrukt en dat er daardoor een foutief bericht is verzonden. Hier staat alles in ieder geval goed, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je abonnement opeens af wordt gekapt! 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rad123,

Top dat je hebt verlengd! Ik heb het gelijk nagekeken in onze systemen, maar hier staat alles gewoon goed en is de bestelling goed afgerond. Waarom jij dan een bericht krijgt dat de bestelling is geannuleerd, daar heb ik eerlijk gezegd geen idee over. Het zou kunnen zijn dat ze in de winkel op de verkeerde knop hebben gedrukt en dat er daardoor een foutief bericht is verzonden. Hier staat alles in ieder geval goed, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je abonnement opeens af wordt gekapt! 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer