Beantwoord

Bewijs blokkade/deblokkade voor gestolen iPhone

• 25 mei 2016
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Dus ik was net aan het chatten met ene Daniel op T-mobile chat:

Chattranscript 25/05/2016 17:41
Hallo, ik ben Daniel. Wat kan ik voor je doen vandaag?
Gokcen Özdemir: Hallo je spreekt met Gokcen
Gokcen Özdemir: dus onlangs was mijn telefoon gestolen (waarschijnlijk) op school
Gokcen Özdemir: De school vroeg de nodige papieren voor hun eigen onderzoeken van mijn telefoon en abbonement etc
Gokcen Özdemir: ik heb alles al ingeleverd op 1 bewijs na en dat is mijn blokkade bewijs
Gokcen Özdemir: ze wachten namelijk op het bewijs dat ik het nummer waarmee ik nu aan het chatten ben daadwerkelijk heb geblokkerd en weer heb gedeblokkeerd
Gokcen Özdemir: kunt u het bewijs terug vinden voor mij?
Gokcen Özdemir: Ik krijg dan namelijk een vergoeding*
Daniel: Ik begrijp je vraag, Mag ik ook je postcode, huisnummer en geboortedatum?
Gokcen Özdemir: 2#2##C, W#####pl### ##, ##-##-1995
Daniel: Ik ga dat voor je nakijken. Ondertussen kun je genieten van muziek van Deezer door deze link te gebruiken: http://www.deezer.com/radio/genre/36481
Gokcen Özdemir: haha komt goed
’Gokcen Özdemir’ verbinding verbroken (’Afgerond door eindgebruiker’).

En voor ik het wist viel mn internet uit en kon ik niet meer terug naar ons gesprek..

Mijn vraag is dan ook, of ik het bewijs van de blokkade/deblokkade kan terugzien i.v.m. vergoeding van mijn school? In de winkel zeiden ze dat ze er niets aan konden doen.. 😞
icon

Beste antwoord door Gokcengokcen 25 mei 2016, 17:52

nvm de lieve daniel heeft het al geregeld desondanks mijn internet ten onder ging. 😛
Bekijk origineel

2 reacties

nvm de lieve daniel heeft het al geregeld desondanks mijn internet ten onder ging. 😛
Hoi Gokcengokcen.

Fijn dat Daniël het voor je heeft kunnen oplossen. Ik markeer je antwoord als juiste antwoord. :)

Als je punten spaart met T-Mobile Extra, krijg je 10 T-Mobile Extra punten voor goed gemarkeerde antwoorden op het forum, dat kan oplopen tot 100 punten. Op deze pagina worden regelmatig nieuwe acties -en de voorwaarden ervan- vermeld.

Reageer