Beantwoord

Blijven oude abonnementen bestaan? (i150 '08)

Ik hoor hier en daar dat T-Mobile van plan is om oude contracten te gaan verwijderen en elke klant over te laten zetten naar een nieuw abonnement, ik heb het dan over de oude i150 (en de andere i contacten) '08 abonnementen. In hoeverre is dit waar? Heb mijn contract er nog eens op na gelezen maar kan daar niets in vinden waaruit blijkt dat T-Mobile deze contracten zomaar mag ontbinden. Is er iemand bij T-Mobile via de Forum die mij daar iets over kan zeggen?

Graag een eerlijk antwoord zodat ik eens kan rond kijken of ik nog bij T-Mobile moet blijven of dat ik naar een ander provider moet overstappen. Om eerlijk te zijn bevalt mijn abonnement me wel en zou ik eigenlijk helemaal niet willen overstappen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen 🙂
icon

Beste antwoord door Serviceweb 19 september 2012, 15:16

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/serviceweb-172041/"

Wanneer je het abonnement laat doorlopen, kun je gebruik blijven maken van de huidige voorwaarden. Bij een verlenging zullen de voorwaarden gelden van het 'nieuwe' abonnement/contract.

Nou... dat klinkt goed... Maar mijn vraag is meer of T-Mobile zomaar oude abonnementen kan stoppen en dat ik dan naar een ander abonnement moet gaan. Ik wil niet verlengen, ik wil hem gewoon door laten lopen!! Maar als T-Mobile zegt dat ze contracten met oude abonnementen willen gaan stoppen, dan wil ik verder gaan zoeken voor een ander abonnement.

Als T-Mobile zegt dit niet te doen, dan blijf ik gewoon mijn huidige abonnement gehouden :) 
(ben dan wel gek om eraf te stappen)

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

23 reacties

Ik ben hier ook benieuwd naar. Heb in 2010 mijn i150 kunnen verlengen en ik ben benieuwd of ik hem nu nog een keer kan verlengen.
Reputatie 6
@Serviceweb

Wanneer je het abonnement laat doorlopen, kun je gebruik blijven maken van de huidige voorwaarden. Bij een verlenging zullen de voorwaarden gelden van het 'nieuwe' abonnement/contract.
Reputatie 6
@kanduvisla

Hartelijk welkom bij ons op het T-Mobile Forum!

Wanneer je verlengt gelden voorwaarden van het nieuwe contract/abonnement. Zolang je het huidige abonnement laat doorlopen kun je gebruik maken van die voorwaarden.

Nou... dat klinkt goed... Maar mijn vraag is meer of T-Mobile zomaar oude abonnementen kan stoppen en dat ik dan naar een ander abonnement moet gaan. Ik wil niet verlengen, ik wil hem gewoon door laten lopen!! Maar als T-Mobile zegt dat ze contracten met oude abonnementen willen gaan stoppen, dan wil ik verder gaan zoeken voor een ander abonnement.

Als T-Mobile zegt dit niet te doen, dan blijf ik gewoon mijn huidige abonnement gehouden :) 
(ben dan wel gek om eraf te stappen)
Reputatie 6
@Serviceweb

Graag gedaan en fijn dat je blijft 🙂 !

Graag gedaan en fijn dat je blijft 🙂 !

Toch nog even mijn antwoord aangast :)
Want ik wilde weten of T-Mobile oude abonnementen zomaar kan stoppen :)

En ja... het antwoord heeft me voorlopig wel over de streep getrokken om nog even te blijven... HAHA
Ik ben een tevreden klant hoor... Echt waar!!
Reputatie 4
Hoi,

T-Mobile mag eenzijdig de contracten opzeggen indien de looptijd van de contract voorbij is en het abonnement dus maandelijks opzegbaar wordt. Ik denk echter niet dat T-Mobile dit in de nabije toekomst gaat doen, maar de kans is zeker aanwezig. Mocht dit gebeuren, dan zul je van te voren op de hoogte gesteld moeten worden met een keus overstappen naar een nieuw abonnement of opzeggen.

Ik zou me daar (nog) niet al te veel zorgen over maken. ;)

Gr. Casper.

Hoi,

T-Mobile mag eenzijdig de contracten opzeggen indien de looptijd van de contract voorbij is en het abonnement dus maandelijks opzegbaar wordt. Ik denk echter niet dat T-Mobile dit in de nabije toekomst gaat doen, maar de kans is zeker aanwezig. Mocht dit gebeuren, dan zul je van te voren op de hoogte gesteld moeten worden met een keus overstappen naar een nieuw abonnement of opzeggen.

Ik zou me daar (nog) niet al te veel zorgen over maken. ;)

Gr. Casper.

Dank je wel, mooi antwoord... Bedankt!
Ik wil ook mijn abonnement gewoon door laten lopen, vr.gr. Anna , Epe
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anna,

Wat bedoel je precies met dat je jouw abonnement wilt laten doorlopen? Ik zie dat je een Basis Sim Only abonnement hebt. Dit abonnement blijft voor zover nu bekend voorlopig gewoon bestaan 🙂 Mochten we in de toekomst toch besluiten om met dit abonnement te stoppen, dan informeren we je hier uiteraard op tijd over. Maar dat is voorlopig niet aan de orde.

Wel zie ik dat jouw abonnementsperiode morgen afloopt, dus je kunt verlengen als je dat wilt! Ik zie dat als je hetzelfde aantal belminuten en MB's neemt als nu, je voordeliger uit bent als je verlengd. Dus wie weet interessant om toch eens naar te kijken. Je kunt het aanbod online bekijken of ik kan je laten bellen door mijn collega om samen te kijken naar een passend abonnement als je dat prettig vindt. Ik hoor het graag van je!
heb een I-150 '08 abbo, maar heb nog geen nieuwe aanbieding van T-Mobile gekregen, moet wel een heel mooi voorstel zijn. Ik wacht het af.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Bonzorino,

Heb je een fijne kerst gehad? :8

Wat betreft je vraag; ik zie dat je contractvrij bent. Je oude abonnement loopt maandelijks door en dus kun jij ieder moment verlengen. Als je naar My T-Mobile gaat dan zie je staan 'Ik mag verlengen'. Als je daarop klikt dan zie je onze huidige aanbieding. Je kan kiezen voor een abonnement met toestel of een Stel Samen & Stel Bij Sim Only of een Basis Sim only abonnement. Je kan daarbij zelf een abonnement naar keuze samenstellen. Als je liever gebeld wordt door een collega van de verkoopafdeling dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Jullie kunnen dan samen kijken naar een passend aanbod.

Laat je even weten of je daar interesse in hebt? Dan plan ik een belafspraak in! 🙂
De aanbieding is binnen; voor zelfde dienstverlening mag ik 2,50 meer gaan betalen, na 24 maanden 5 euro.. had iets verwacht van; " gewaardeerde trouwe klant, uw vertrouwen in ons belonen wij met kosteloze omzetting van huidige i150 '08 abbo naar nieuw eu abbo met zelfde dienstverlening en zelfde bedrag, nogmaals dank voor uw vertrouwen in T-mobile". Dit is aanbieding van niets.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bonzorino,

Erg jammer dat onze aanbieding je teleurgesteld heeft, zelf vind ik deze namelijk erg scherp!

Je krijgt niet alleen het nieuwste prijsplan ervoor, maar ook nog extra €2,50 korting als je op tijd overstapt. Daarnaast krijg je bij T-Mobile Go ook de nieuwe korting van T-Mobile Samen en dat is, wanneer je meerdere abonnees in de groep hebt, ook al €5,- maandelijks extra korting. Op die manier wordt het behoorlijk snel heel voordelig! Daarnaast krijg je de beste ondersteuning, verhoogde internetsnelheid en alle laatste updates, dat is natuurlijk ook mooi meegenomen!

Hopelijk neem je het toch nog in overweging en als wij ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat ook graag van je!
Ja, je kan me hetzelfde aanbieden voor mijn huidige prijs. Dat samen hoef ik niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bonzerino,

Dit is niet mogelijk, aangezien dit abonnement niet meer wordt aangeboden. Het is jammer dat je Samen en het aanbod niet wilt, dan kun je tot begin 2018 jouw huidige abonnement behouden, daarna zal deze alsnog worden omgezet.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je.
bonzorino schreef:

voor zelfde dienstverlening mag ik 2,50 meer gaan betalen, na 24 maanden 5 euro..

Ik wil graag weten of 35 euro echt 35 euro is en niet een 50 euro abonnement met ingebouwde 2 jaar 15 euro korting. In de brief over de abonnementswijziging wordt nergens gesproken over een Go Unlimited EU met een vaste looptijd, niet van 12 of 24 maanden. De klantenservice wist het antwoord ook niet, terwijl het toch een heel simpele vraag is: is het lijstje "nadelen" compleet in de brief of ontbreekt het nadeel "na 24 maanden gaat u 15 euro meer betalen", T-Mobile?
@jeroenov

Daarover wordt in dit recente topic meer geschreven. De 35 euro is het actietarief, na de looptijd betaal je 50 euro. Lees het gelinkte topic even door, mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust. 🙂
@Kaassausje

Dank voor je verwijzing, ik geloof niet dat ik mijn abonnement wil verlengen bij zo'n kinderachtig bedrijf dat prijzen alleen maar wil vertellen als er heel lang naar gevraagd wordt. Ik begrijp nu waarom ik in mijn kennissenkring geen T-Mobile "samen" kandidaten kan vinden.
Reputatie 7
Badge +16
Als na 2 jaar de korting verloopt dan verleng je toch gewoon weer? Want dan krijg je opnieuw 2 jaar korting.... Dat kun je 3 maanden tevoren al regelen via Mijn T-Mobile
Als je dat niet doet betaal je onnodig te veel, enige voordeel is dat je dan nog maar 1 maand opzegtermijn hebt...
Reputatie 7
Badge +19
Hi Jeroen,

Ik zie dat Kaassausje jou al meer uitleg heeft gegeven. Het gaat hier inderdaad om een actieprijs, maar je kan na de 24 maanden je abonnement verlengen en weer profiteren van nieuwe kortingen zoals fdpgeurink ook aangeeft. De keus is natuurlijk aan jou of je wel of niet voor deze actie gaat.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. Fijn paasweekend iedereen!
Hajar schreef:

Hi Jeroen,

Ik zie dat Kaassausje jou al meer uitleg heeft gegeven. Het gaat hier inderdaad om een actieprijs, maar je kan na de 24 maanden je abonnement verlengen en weer profiteren van nieuwe kortingen zoals fdpgeurink ook aangeeft. De keus is natuurlijk aan jou of je wel of niet voor deze actie gaat.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. Fijn paasweekend iedereen!

In de mail staat niet dat het om een abonnement van 24 maanden gaat, integendeel; het gaat om een wijziging waarbij je direct maandelijks kunt opzeggen. Oftewel T-Mobile biedt een contract voor onbepaalde tijd aan (voor max. €35 p/m). Wat wèl 24 maanden geldt is de korting van €2,50.
@Srk001

Dat heb je al aangegeven in dit topic. Het is niet de bedoeling dat je hetzelfde in meerdere topics aangeeft, zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt.

Dit topic gaat op slot.