Beantwoord

Blokkade

• 30 april 2020
  • 4 reacties
  • 444 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goededag,

Ik heb op 25 maart 2020 een e-mail gekregen ter bevestiging van een betalingsregeling. Dit gaat om een bedrag van €23,12 per maand en dit zou vallen op de 1e van elke maand. Toen ik de e-mail heb ontvangen, heb ik op dezelfde dag u collega gebeld en aan de lijn gehad om zeker te weten of mijn 1e termijn op 1 April 2020 zou zijn. Zij heeft mij bevestigd dat dit klopte. Ik heb toen gevraagd of het eventueel mogelijk zou zijn als ik mijn 1e termijn van 1 April 2020 ook op 25 maart 2020 al kon betalen, omdat ik het geld nog ter beschikking had van die maand. Zij heeft gezegd dat het mogelijk was en dat mijn 2e termijn gewoon netjes op 1 Mei 2020 zou zijn. Nu is het echter dat ik vandaag op 29 April 2020 ben geblokkeerd omdat ik een achterstand zou hebben die ik dus niet heb. Ik krijg morgen op 1 mei 2020 mijn uitkering binnen en dan kan ik netjes mijn 2e termijn zoiezo betalen. Mijn vraag is dus ook of mijn blokkade eraf kan worden gehaald, want ik ben na mijn mening onnodig geblokkeerd. Ik baal er enorm van omdat ik expres navraag heb gedaan om zeker te weten dat het allemaal klopte en ik geen problemen zou krijgen of verwarring. Ook is mijn telefoon mijn enige mogelijkheid om contact op te nemen met jullie maar ook met de buitenwereld en ik kan nu helemaal niks.

Met vriendelijke groet,

Esmée Kalf

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 april 2020, 10:20

Voor wat ben je nu precies allemaal geblokkeerd? Bij een betalingsregeling krijg je een standaard blokkade op in en naar het buitenland bellen, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en gebruik maken van sms diensten.

De blokkade gaat er pas af wanneer het hele bedrag is voldaan.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Voor wat ben je nu precies allemaal geblokkeerd? Bij een betalingsregeling krijg je een standaard blokkade op in en naar het buitenland bellen, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en gebruik maken van sms diensten.

De blokkade gaat er pas af wanneer het hele bedrag is voldaan.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @EJS Dat is niet zo leuk zeg. De regels zijn dat je bij een betaalregeling niet een keer te laat mag zijn met de betaling want dan krijg je onmiddellijk een blokkade en vervalt de regeling.

De moderators kunnen hopelijk precies zien wat de afspraken zijn geweest.

Even geduld nog.

Groetjes!

Beste Cris,

Dankjewel voor je reactie. Zoals er in mijn uitleg en vraag stond, was ik niet te laat met betalen. Ik was nog op tijd. 

Met vriendelijke groet,

Esmée Kalf

Reputatie 7
Badge +20

Hi @EJS 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je alleen een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Deze blokkade wordt standaard geactiveerd bij een betalingsregeling. Zodra je betalingsregeling is voldaan, wordt de blokkade verwijderd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer