Beantwoord

blokkade op betaalde diensten

  • 26 februari 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

hallo 

er staat dat ik nergens een blokkade heb en toch kan ik niet alles bellen of SMS'EN help

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 februari 2021, 07:36

Hallo @DaantjeBanaantje 

Heb je wel netwerk of dat ook niet en heb je al gekeken of je simkaart in een ander toestel werkt?

Volgens My T-Mobile heb je alles betaald dus geen betalingsachterstand?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @DaantjeBanaantje 

Heb je wel netwerk of dat ook niet en heb je al gekeken of je simkaart in een ander toestel werkt?

Volgens My T-Mobile heb je alles betaald dus geen betalingsachterstand?

dat heb ik wel en ik heb alles betaald 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DaantjeBanaantje,

Goed dat je het even laat weten en ik zie ook gelijk waar dit door komt. Aangezien dit om een vrij specifieke situatie gaat pak ik dit even met je op in een privébericht en dan spreek ik je daar verder!

Reageer