Blokkade opheffen..

• 22 juni 2020
  • 4 reacties
  • 656 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste medewerker, 

Momenteel heb ik een blokkade gekregen omdat er een  bedrag van 68 eiro openstaat. Deze kan ik echter niet betalen momenteel. Wel over een week. Is er een mogelijkheid dat de blokkade voor nu opgeheven kan worden en ik de maximale 10 dagen betalingsuitstel krijg? 

Groet 

marit 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marit92 

Ik zie dat je bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als ik nog wat voor je kan doen, laat het mij weten!

Hi hajar, 

Einde van de week kan ik alles betalen. Zodat volledige blokkade niet zal gebeuren. Op dit moment zou ik wel super geholpen zijn als de blokkade op internet en uitgaande telefoongesprekken opgeheven kom worden. Als een soort eenmalige coulantie in deze moeilijke tijd? Ik ben mijn baan tijdens Corona verloren en heb nu juist veel belangrijke sollicitatie gesprekken die nou eenmaal over de telefoon worden gevoerd?

groet 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Marit,

Ik had je graag uitstel gegeven, maar zie dat je ook een betalingsregeling hebt lopen en dus kan er niet nogmaals uitstel gegeven worden. De betalingsregeling wordt op 5 juli afgeschreven en de factuur van juni wordt deze week afgeschreven. Als het de eerste keer niet lukt dan proberen wij het een paar dagen later weer. Is er een manier waarop je alsnog op tijd de factuur kan betalen? Zo voorkom je een volledige blokkade. 

Ik hoop dat je zo verder komt en dat het alsnog lukt. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Marit92 

Volgens de website kan je uitstel krijgen voor maximaal 10 kalenderdagen als je een openstaande saldo van minimaal 50 euro hebt, je hebt al minimaal 3 facturen betaald en in de afgelopen 3 maanden heb je geen uitstel voor betaling gekregen.

Voor de verdere voorwaarden kun je bellen met de klantenservice en die regelen het dan ook meteen.

Nadat het volledige bedrag is betaald wordt je blokkade opgeheven.

Reageer