Beantwoord

Bundel aanpassen

• 21 januari 2017
  • 5 reacties
  • 472 Bekeken

Hallo,
Omdat ik vorige maand meer internet nodig had heb ik Stel samen & Stel bij geberuikt voor €10,10.
Ik wou dit graag weer opzeggen, hoe doe ik dit?

Alvast bedankt voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,
Marlies
icon

Beste antwoord door Amy 23 januari 2017, 10:39

Hey Marlies,

Je hebt inderdaad op 8 januari je databundel aangepast. Begrijpelijk dat je hem weer terug wilt zetten als je er geen gebruik van maakt. Zoals Fluxsystem al aangeeft kun je maandelijks je bundels aanpassen via deze pagina op My T-Mobile.

Laat je weten of het gelukt is? Mocht het niet lukken dan hoor ik graag van welke bundel je gebruik wilt maken, dan pas ik het voor je aan! :8
Bekijk origineel

5 reacties

Het staat nu namelijk bij mijn abonnement maar ik had begrepen dat het eenmalig kon. Ik hoop dat het gewijzigd kan worden want maandelijks €10,- extra op mijn factuur is niet de bedoeling. Daarnaast gebruik ik normaliter niet zoveel MB.
Reputatie 4
Badge +6
Hi xxmarlies

Welkom op het T-Mobile forum.

Je kan 1x per maand je SB&SM abonnement bijstellen.
Waarschijnlijk lukt het pas vanaf volgende maand via My T-Mobile.
Als dit niet zo is, dan is het handig om te bellen met T-Mobile.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag

^ Diego
Reputatie 6
Badge +15
Hey Marlies,

Je hebt inderdaad op 8 januari je databundel aangepast. Begrijpelijk dat je hem weer terug wilt zetten als je er geen gebruik van maakt. Zoals Fluxsystem al aangeeft kun je maandelijks je bundels aanpassen via deze pagina op My T-Mobile.

Laat je weten of het gelukt is? Mocht het niet lukken dan hoor ik graag van welke bundel je gebruik wilt maken, dan pas ik het voor je aan! :8
Hoi, ik heb vorige week ergens mijn stel samen, stel bij aangepast naar onbeperkt bellen en 120 minuten in de eu. Nu zie ik op mijn app bij verbruikstatus kijk zie ik dat er nog steeds 120belminuten staat zoals ik eerst had. Als ik in mijn bundel kijk staat daar wel onbeperkt bellen.
bovendien stond er ook toen ik het aanpaste dat mijn maandbedrag met 5euro omhoog gaat, maar ik kreeg door dat ik 9euro extra moet betalen.
Hoe zit dit allemaal?
Vr gr petra
Reputatie 7
Badge +20
Hey Petra,

Hele terechte vragen, vind ik! Hier geef ik je graag antwoord op. 🙂

In jouw verbruikstatus zie je de 120 belminuten die je in de EU kunt gebruiken en niet de onbeperkte belbundel voor Nederland. Die zie je inderdaad wel onder 'Mijn abonnement' staan, maar op de voorpagina zie je alleen de minuten die je nog in de EU kunt gebruiken.

De kosten die jij aangeeft zie ik eigenlijk niet terug bij jouw factuur en/of My T-Mobile. Voor de 120 belminuten NL+EU betaalde jij €3,53 per maand en voor onbeperkt bellen (+ 120 minuten EU) betaal je nu €9,08. Dit is dus een totaal van €9,-, niet een verhoging van €9,- per maand, want de verhoging is €5,55 ten opzichte van de vorige belbundel. Als jij ergens anders een andere prijs ziet, dan horen we graag van je waar je dit vindt, dan kunnen we dat ook nog voor jou uitleggen! :)

Laat je het ons weten of alles zo duidelijk is? Als er namelijk nog vraagtekens zijn, dan nemen we die graag ook nog voor je weg!

Reageer