Beantwoord

Bundel aanpassen

  • 29 juni 2017
  • 1 reactie
  • 4090 Bekeken

Ik gebruik m'n telefoon maar erg weinig en heb helemaal niet veel data nodig, alleen 1 of 2 keer per jaar gebruik ik m'n telefoon wat meer als ik door de EU reis. De rest van de 11 maanden gebruik ik deze telefoon bijna niet.

Ik had een Smart Start 70 het afgelopen jaar (wat ik eigenlijk nog erg duur vond voor 11 maanden niet gebruiken)
Voor Juni had ik het even omgezet naar "Unlimited NL + EU" zodat ik in het buitenland kon bellen en een groot data verbruik had. Maar nu kan ik het niet meer terug zetten naar de de oude bundel?!

Ik heb de bundel nu om moeten zetten "Basis Sim Only" omdat ik de rest van de maanden in 2017 maar 1 of 2 keer bel per maand bel en geen data verbruik.

Vragen:
Kan ik nu in januari 2018 weer de bundel aan passen naar 5GB of meer voor 3 weken?
Wat is de beste oplossing voor het schakelen tussen een maand waar in ik veel data verbruik?
Het is mij onduidelijk hoe ik makkelijk die data bundels kan aanpassen voor een maand...


Mvg,
Joris
icon

Beste antwoord door Thalina 30 juni 2017, 10:23

Hoi Joris,



Welkom op het forum!



Ik ga je hier meer uitleg over geven 🙂 Ik zie in het systeem dat je eerst inderdaad een Smart Start 70 abonnement had en dat je met een speciale actie deze hebt laten omzetten naar ons T-Mobile GO abonnement. Op 16/06 heb je jouw bundel verhoogd van 1GB naar Unlimited. Je kunt jouw bundel één keer per maand wijzigen, dus vandaar dat het niet lukte om jouw bundel weer te verlagen. Dat kan pas weer vanaf 16/07. Ik zie dat je nu jouw abonnement hebt verlengd met een Basis Sim Only abonnement. Deze verlenging is gisteren (29/06) doorgevoerd.



Bij een Basis Sim Only abonnement kun je voor maximaal 2GB internet kiezen als internetbundel. Het gaat om een wat meer budget variant van ons abonnement, dus het is niet mogelijk om meer dan 2GB te kiezen als internetbundel. Je zou wel kunnen overwegen om een MB-aanvuller te kopen als deze 2GB op zijn. Als je dit wilt wijzigen kan dat via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Ook bij dit abonnement geldt dat je één keer per maand jouw bundels kunt wijzigen. De wijziging gaat dan direct in. Een maand later kun je jouw internetbundel dan weer uitzetten.



Als ik het zo lees, zou ik eerder adviseren om over te stappen naar PrePaid. Dat is ideaal als je maar weinig belt en internet. En als je dan toch een keer meer internet nodig hebt, kun je een internetbundel activeren. Op deze pagina vind je meer informatie over PrePaid en de tarieven. Ik zie dat je jouw verlenging gisteren via internet hebt aangevraagd, dus je zou deze nog kunnen annuleren binnen 14 dagen. Vervolgens zou je kunnen overstappen naar PrePaid (houd rekening met 1 maand opzegtermijn).



Het is een heel verhaal geworden! Lees het even rustig door. Ik hoop dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je die uiteraard stellen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joris,

Welkom op het forum!

Ik ga je hier meer uitleg over geven 🙂 Ik zie in het systeem dat je eerst inderdaad een Smart Start 70 abonnement had en dat je met een speciale actie deze hebt laten omzetten naar ons T-Mobile GO abonnement. Op 16/06 heb je jouw bundel verhoogd van 1GB naar Unlimited. Je kunt jouw bundel één keer per maand wijzigen, dus vandaar dat het niet lukte om jouw bundel weer te verlagen. Dat kan pas weer vanaf 16/07. Ik zie dat je nu jouw abonnement hebt verlengd met een Basis Sim Only abonnement. Deze verlenging is gisteren (29/06) doorgevoerd.

Bij een Basis Sim Only abonnement kun je voor maximaal 2GB internet kiezen als internetbundel. Het gaat om een wat meer budget variant van ons abonnement, dus het is niet mogelijk om meer dan 2GB te kiezen als internetbundel. Je zou wel kunnen overwegen om een MB-aanvuller te kopen als deze 2GB op zijn. Als je dit wilt wijzigen kan dat via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Ook bij dit abonnement geldt dat je één keer per maand jouw bundels kunt wijzigen. De wijziging gaat dan direct in. Een maand later kun je jouw internetbundel dan weer uitzetten.

Als ik het zo lees, zou ik eerder adviseren om over te stappen naar PrePaid. Dat is ideaal als je maar weinig belt en internet. En als je dan toch een keer meer internet nodig hebt, kun je een internetbundel activeren. Op deze pagina vind je meer informatie over PrePaid en de tarieven. Ik zie dat je jouw verlenging gisteren via internet hebt aangevraagd, dus je zou deze nog kunnen annuleren binnen 14 dagen. Vervolgens zou je kunnen overstappen naar PrePaid (houd rekening met 1 maand opzegtermijn).

Het is een heel verhaal geworden! Lees het even rustig door. Ik hoop dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je die uiteraard stellen.

Reageer