Beantwoord

Bundel aanpassen mislukt

Hallo,

Als ik mijn internet wil aanpassen van 12GB naar 6GB geeft die steeds aan dat het mislukt is. Iemand een oplossing??
icon

Beste antwoord door David 4 september 2015, 16:09

@DeArkVan

Zo te zien is het gister uiteindelijk toch nog gelukt! Had je dit ook al opgemerkt of verklap ik nu iets nieuws? ;)

@Jessica

Wat gaat er precies mis? Als ik in je My T-Mobile kijk zie ik de optie wel staan om Deezer uit te zetten. Heb jij deze optie niet of gaat er iets anders mis bij je?

Als je wilt dat we Deezer voor je uitzetten, dan doen we dat hoor! Ik wilde het alleen even voor de zekerheid checken! 😉

Bekijk origineel

13 reacties

Bij mij hetzelfde, bij verandering tov deezer lukt het niet, echter als ik mijn bundel verhoog waardoor ik dus meer ga betalen lukt het wel? T-mobile kunt u dit uitleggen?
Hallo jessicabijl en dearkvan

dat probleem komt vaak voor, omdat soms de website overbelast is. daar door krijgen jullie en fout melding. je kan proberen om later nogmaals te proberen bijv. in de avond, en als dan de probleem nog steeds aan houd dan raad ik jullie aan om Klantenservice te bellen.

Mvg

gio
Reputatie 6
Badge +13
Beste dearkvan welk abonnement heb je?
Stel smen en stel bij kan naar beneden maar de oudere niet tenzij contract is afgelopen.
Reputatie 7
Badge +20
@DeArkVan

Zo te zien is het gister uiteindelijk toch nog gelukt! Had je dit ook al opgemerkt of verklap ik nu iets nieuws? ;)

@Jessica

Wat gaat er precies mis? Als ik in je My T-Mobile kijk zie ik de optie wel staan om Deezer uit te zetten. Heb jij deze optie niet of gaat er iets anders mis bij je?

Als je wilt dat we Deezer voor je uitzetten, dan doen we dat hoor! Ik wilde het alleen even voor de zekerheid checken! 😉
Hier zelfdenverhaal meerdere malen gepoogd over heledag. Helaas. Wilde naar 1 ipv 3 gig data. Overbelast lijkt me stug.
Oh ja omhoog met je data is zo gepiept. Das raar..
Reputatie 6
Badge +13
Jonas loopt de hogere bundel al een maand mee?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jonas63,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je internet bundel te wijzigen naar 1GB. Is daarmee alles weer naar wens? :D

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Het lukt me nog steeds niet om deezer uit te zetten. Bel minuten kon ik wel op onbeperkt zetten. Maar daarvoor betaal ik meer maar deezer uitzetten waardoor ik dus minder ga betalen lukt me niet?
Ik kan trouwens deezer alleen aanpassen van premium naar vast. Optie 'uitzetten' staat er niet bij 😞 Als jullie deezer willen uitzetten, heel graag. Alvast bedankt en een fijne avond!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jessica,

Wat vreemd dat het jouw niet lukt om Deezer uit te zetten. Als ik namelijk op jouw My T-Mobile zit dan krijg ik die optie wel. Welk browser gebruik jij voor My T-Mobile? Ik zit op Google Chrome.

Ik heb Deezer nu voor je uitgezet. Is daarmee alles weer naar wens?

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Hey Hajar

Bedankt voor de service, ik heb het geprobeerd via de my t-mobile app?
Nogmaals bedankt en nog een fijn weekend.

Groetjes Jessica
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hajar

Bedankt voor de service, ik heb het geprobeerd via de my t-mobile app?
Nogmaals bedankt en nog een fijn weekend.

Groetjes Jessica

Graag gedaan Jessica!

Hoop dat je ook een fijn weekend hebt gehad! :8

Reageer