Beantwoord

Bundel aanpassen voor een maand

• 4 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Momenteel heb ik alleen een EU internet bundel. Omdat ik binnenkort weer naar Nederland ga wil ik een Nederlandse internet bundel aanzetten voor de tijd dat ik in Nederland ben. Als ik na een maand weer vertrek wil ik de Nederlandse internet bundel weer uitzetten. Of zit ik er dan aan zo'n bundel vast en wordt mijn abonnement verlengd.
icon

Beste antwoord door David 5 oktober 2016, 10:31

Hey White pearl,

Welkom terug op ons forum!

Wanneer je in Nederland bent kun je een databundel activeren via je My T-Mobile. Deze zijn maandelijks te wijzigen, dus na een maand kun je deze ook weer uitschakelen, je zit hier dan niet aan vast. Stel dat je er 5 weken bent kun je de bundel ook na 5 weken weer uitschakelen en betaal je de periode buiten de maand in verhouding (dus slechts een deel). Je zit nergens aan vast en je abonnement wordt hierdoor ook niet automatisch verlengd, dit staat hier los van. Je kunt dus gewoon voor de periode in Nederland tijdelijk een databundel aanzetten. :)

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey White pearl,

Welkom terug op ons forum!

Wanneer je in Nederland bent kun je een databundel activeren via je My T-Mobile. Deze zijn maandelijks te wijzigen, dus na een maand kun je deze ook weer uitschakelen, je zit hier dan niet aan vast. Stel dat je er 5 weken bent kun je de bundel ook na 5 weken weer uitschakelen en betaal je de periode buiten de maand in verhouding (dus slechts een deel). Je zit nergens aan vast en je abonnement wordt hierdoor ook niet automatisch verlengd, dit staat hier los van. Je kunt dus gewoon voor de periode in Nederland tijdelijk een databundel aanzetten. :)

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan weten!
Hallo David, ik heb gisteren nog gebeld met t-mobile en daar kreeg ik een ander verhaal te horen. Als ik een Nederlandse bundel internet activeer, Zit ik daar tot april 2018 aan vast. Voor de duidelijkheid. Ik heb een tablet kaartje! Voor mij reden om dan maar geen bundel te activeren en een prepaid kaartje te kopen van e.o.a. Provider. Inmiddels ben ik in Nederland, maar weet nu even niet wat ik moet doen.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo White Pearl,

Wat vreemd zeg. Weet je toevallig nog hoe laat en met wie je hebt gesproken hierover? Dit klopt namelijk niet!

Bij het Stel Samen & Stel Bij (de naam zegt het al) prijsplan kan je maandelijks je bundels omhoog en omlaag aanpassen. Maak je helemaal geen gebruik van de bundel dan kan je de bundel zelfs uitschakelen. Dit kan je allemaal zelf via My T-Mobile in orde maken.

Wij geven je de garantie dat de bundel na je bezoek aan Nederland weer uitgeschakeld kan worden, dus hier hoef je je geen zorgen over te maken! Mocht je de bundel door ons willen laten activeren en deactiveren dan helpen wij je hier graag bij. Laat ons dan weten welke internet bundel je geactiveerd wilt hebben.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer