Beantwoord

Bundel aanpassen, wanneer gebeurt dit?

• 13 juli 2017
  • 5 reacties
  • 840 Bekeken

Graag wil ik mijn internetbundel aanpassen voor de vakantie.
Mijn vraag is het volgende. Wanneer gaat de verandering? Per direct op bij het begin van de nieuwe periode.

Gr Koen
icon

Beste antwoord door Sam- 14 juli 2017, 10:57

Hoi Koenie,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Van harte welkom op het T-Mobile Forum! :)

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Een bundelwijziging gaat per direct in. Doe je nu dus een aanpassing dan kan je vandaag nog gebruik maken van je nieuwe bundel. Zelf je bundel aanpassen kan via My T-Mobile.

Gaat het om een vernieuwing van je abonnement, waarbij je opnieuw voor 12 of 24 maanden een contract aangaat? Dan gaat de verandering wel pas in op het moment dat je contract ingaat.

Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is. Anders horen we het natuurlijk graag van je Koenie!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Koenie,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Van harte welkom op het T-Mobile Forum! :)

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Een bundelwijziging gaat per direct in. Doe je nu dus een aanpassing dan kan je vandaag nog gebruik maken van je nieuwe bundel. Zelf je bundel aanpassen kan via My T-Mobile.

Gaat het om een vernieuwing van je abonnement, waarbij je opnieuw voor 12 of 24 maanden een contract aangaat? Dan gaat de verandering wel pas in op het moment dat je contract ingaat.

Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is. Anders horen we het natuurlijk graag van je Koenie!
Een vervolgvraagje van mijn kant: mijn bundel vernieuwt steeds per de 2e van elke maand. Als ik nu op de 15e van de maand mijn internetbundel verhoog, heb ik dan meer MB's tot de 15e van de volgende maand, of loopt de verhoogde bundel gewoon weer af op de 2e van de maand en gaat dan weer een nieuwe (verhoogde) maandbundel in?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eric,

Als je op de 15e verhoogt, dan behoud je die bundel voor die maand. Op de 15e ontvang je dan ook de bundel waar je naar verhoogd hebt. Wanneer je na die maand de bundel wilt wijzigen, dan kan dat op de 15e en krijg je weer de andere bundel waar je voor gekozen hebt.

Hoop dat het nu wat duidelijker is.
Ik heb gisteren mijn bundel verhoogd van 0 naar 1 gb, moest nog 15 dagen. Tot mijn verbazing was vanmirfen de bundel nog maar 265mb hoe kan dat?
Reputatie 4
Hoi Buck1,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega van de chat. Hij heeft jou meer informatie gegeven over MB verbruik in het algemeen. Vanwege de wet op Privacy mogen wij niet naar de inhoud van jouw dataverkeer kijken. T-Mobile registreert slechts het aantal MB’s dat je verbruikt. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om zelf inzicht te krijgen in je dataverbruik! Bijvoorbeeld, door een interne datateller van jouw telefoon of door een datateller te downloaden. Hier kun je daar meer informatie over vinden.

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen! 🙂

Reageer