Beantwoord

Bundel omlaag aanpassen

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden mijn bel bundel omhoog aangepast, en nu wil ik weer terug naar mijn oude abonnement omdat ik hier te weinig gebruik van maak.

Maar deze optie staat niet aangegeven, ik kan hem alleen omhoog aanpassen?

Graag reactie,

Groet Linda
icon

Beste antwoord door Amy 8 januari 2016, 10:44

Heey Linda,

Welkom op het forum en goed dat je aan de bel trekt!

Ik zie dat je in september de 'bellen 90 min' hebt toegevoegd. Wil je geen gebruik meer maken van deze bundel? Wij kunnen hem dan voor je verwijderen. Dit kun je niet zelf omdat het niet mogelijk is om met jouw abonnementsvorm bundels helemaal uit te zetten. Maar aangezien je eerder helemaal geen belbundel had kunnen wij dit natuurlijk wel voor je doen.

Houd er wel rekening mee dat je na de wijziging voor bellen het standaard tarief zal gaan betalen. Ik zag ook dat je voor september regelmatig kosten buiten de bundel had voor bellen. Het is dus slim om nog even te kijken wat voordeliger voor je is! 🙂

Laat je het weten als we de bundel kunnen uitschakelen voor je? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Heey Linda,

Welkom op het forum en goed dat je aan de bel trekt!

Ik zie dat je in september de 'bellen 90 min' hebt toegevoegd. Wil je geen gebruik meer maken van deze bundel? Wij kunnen hem dan voor je verwijderen. Dit kun je niet zelf omdat het niet mogelijk is om met jouw abonnementsvorm bundels helemaal uit te zetten. Maar aangezien je eerder helemaal geen belbundel had kunnen wij dit natuurlijk wel voor je doen.

Houd er wel rekening mee dat je na de wijziging voor bellen het standaard tarief zal gaan betalen. Ik zag ook dat je voor september regelmatig kosten buiten de bundel had voor bellen. Het is dus slim om nog even te kijken wat voordeliger voor je is! 🙂

Laat je het weten als we de bundel kunnen uitschakelen voor je? :8
Hallo! Bedankt voor de reactie! Wat super:) dan wil ik er graag helemaal van af. Ik ben namelijk weer verhuisd dus heb hem niet meer nodig.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Linda,

Fijn om te horen dat je blij bent met deze oplossing! Ik heb de belbundel verwijderd. Houd er rekening mee dat je komende factuur er iets anders uitziet dan je misschien gewend bent. Op deze pagina kun je alvast een uitleg vinden.

Ben je net verhuisd? Al een beetje gesetteld? In ieder geval een goede tijd toegewenst op deze nieuwe plek! Vergeet ook niet om je adresgegevens nog even aan te passen via My T-Mobile.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Oke mooi! Vriendelijk bedankt 🙂 nouja ik ben helaas weet terug verhuis naar mijn ouderlijk huis haha;) komt goed bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Linda,

Geen dank!

Ahha, weer terug naar het oude vertrouwde nest! 😉 Een klein voordeel is misschien dat je weer een beetje verwend wordt zoals vroeger. En hopelijk soms ook het eten al op tafel staat als je 's avonds thuiskomt. Hoe dan ook: ik hoop dat je snel weer gewend bent en je op je plek voelt!

Fijn weekend toegewenst!

Reageer