Beantwoord

Bundel ophogen en verlagen

• 14 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 848 Bekeken

Binnenkort gan ik op vakantie en heb ik een grotere bundel nodig. Ik kan de bundel volgens mij eens per factuurperiode aanpassen? Is de ingangsdatum dan de datum dat ik het aanpas? Kan ik na mijn vakantie terug naar mijn huidige abonnement tegen dezelfde kosten als ik nu betaal?
icon

Beste antwoord door Muberra 15 augustus 2017, 15:12

Hoi Carla,

Wat heerlijk dat je op vakantie gaat! :D

Je hebt een zakelijk Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daarmee kun je inderdaad de bundels verhogen of verlagen, daar ben je geheel vrij in! Het wijzigen van de bundels kan één keer per factuurmaand. De wijziging gaat meteen in als je het via My T-Mobile regelt. Makkelijk & supersnel geregeld. Op het moment dat je kiest voor een hogere bundel zie je ook meteen wat de nieuwe prijs wordt in combinatie met een mooie korting. Bij zakelijke abonnementen blijft de korting gelijk wanneer de bundels worden aangepast en je weer terug wilt naar je oude bundel.

Slim dat je jouw bundel wilt verhogen! Je kunt het abonnement in z'n volledigheid gebruiken in de EU. Dan ga je lekker voorbereid op reis!

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je Carla. Ik wens je veel plezier op vakantie. 😳
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ja dat kan en je betaald dan weer het zelfde . Ik heb het al een paar keer gedaan en kreeg ook weer de korting . Mij is wel door een andere forum lid gezegt dat dit niet altijd opgaat . Dit is voor mij ook nog niet duidelijk omdat ik daar niets van op de site kan vinden
Reputatie 4
Hoi Carla,

Wat heerlijk dat je op vakantie gaat! :D

Je hebt een zakelijk Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daarmee kun je inderdaad de bundels verhogen of verlagen, daar ben je geheel vrij in! Het wijzigen van de bundels kan één keer per factuurmaand. De wijziging gaat meteen in als je het via My T-Mobile regelt. Makkelijk & supersnel geregeld. Op het moment dat je kiest voor een hogere bundel zie je ook meteen wat de nieuwe prijs wordt in combinatie met een mooie korting. Bij zakelijke abonnementen blijft de korting gelijk wanneer de bundels worden aangepast en je weer terug wilt naar je oude bundel.

Slim dat je jouw bundel wilt verhogen! Je kunt het abonnement in z'n volledigheid gebruiken in de EU. Dan ga je lekker voorbereid op reis!

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je Carla. Ik wens je veel plezier op vakantie. 😳
Dank je wel voor dit duidelijke antwoord.

En als ik ophoog naar oneindig online smartphone, kan ik dan ook via persoonlijk hotspot mijn mail op de computer binnen halen? Of kan ik de data dan alleen gebruiken voor de smartphone?
Reputatie 7
Badge +19
Klopt! Je kunt dan inderdaad gewoon de persoonlijke hotspot gebruiken om te kunnen internetten op jouw computer, wel zo handig! Voor meer informatie kun je deze pagina over het gebruik van een persoonlijke hotspot nog even doorlezen. Houd er wel rekening mee dat de MB's sneller kunnen gaan als je via de computer gebruik maakt van het internet op je smartphone! Bij aanwezigheid van een WiFi-verbinding, zou ik je dus altijd aanraden daarvoor te kiezen.

Daarnaast wil ik je adviseren om te kiezen voor de XL bundel (20 GB + Datavrije Muziek) in plaats van Oneindig Online. Oneindig Online is namelijk een verouderd abonnement, waar geen korting meer over wordt geboden. De XL bundel is nu €14,46 per maand tegenover €57,85 voor Oneindig Online. Voor beide bundels geldt dat je 20GB in de EU kunt gebruiken, wat dus betekent dat de XL bundel veel voordeliger voor je is!

Zoals Muberra al aangaf, kun je de bundel zelf toevoegen via My T-Mobile onder Bundels aanpassen > Internet.

Laat het ons vooral weten als je nog meer vragen hebt!

Reageer