Beantwoord

Bundel Stel Samen & Stel Bij gewijzigd

• 12 mei 2017
  • 6 reacties
  • 379 Bekeken

Ik had een bundel met 2000 mb heb die verwisseld met 5000 mb.
En dat was vorig jaar.
Toch blijft het op 2000 hangen en maar dan omdat ik er niet mee uitkom €20 voor 5000 mb extra betalen!
icon

Beste antwoord door David 13 mei 2017, 14:48

Hey Marc,

Dat is inderdaad niet de bedoeling!

Zou je kunnen aangeven waar jij ziet dat je 2 GB hebt aan data? Ik zie namelijk dat je sinds 31 maart de XL-bundel hebt. Dit is geen 5 GB, maar zelfs 20! Op de facturen zie je ook dat je voor deze bundel betaalt. Als jij ergens anders een andere databundel ziet, dan horen we dat natuurlijk graag! Wellicht gaat er iets verkeerd in het weergeven van de bundel.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Marc,

Dat is inderdaad niet de bedoeling!

Zou je kunnen aangeven waar jij ziet dat je 2 GB hebt aan data? Ik zie namelijk dat je sinds 31 maart de XL-bundel hebt. Dit is geen 5 GB, maar zelfs 20! Op de facturen zie je ook dat je voor deze bundel betaalt. Als jij ergens anders een andere databundel ziet, dan horen we dat natuurlijk graag! Wellicht gaat er iets verkeerd in het weergeven van de bundel.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Kreeg gisteren of eergisterendat "mijn" bundel van 2000 op was en heb toen een nieuwe erbij moeten kopen om verder te gaan.
En hier kreeg ik de melding dat het bijna op was,de ontvangst was ook nagenoeg nihil.
Daarna heb ik maar bij gekocht 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marc,

Kreeg je deze melding in de My T-Mobile app te zien? Als een soort pop-up? Weet je nog wat er in het bericht stond? Normaal gesproken sturen we je hierover een sms en deze kan ik dan ook terugzien in het systeem, maar ik zie dat er geen sms is verstuurd. Ook zie ik dat jouw internetbundel van 20GB nog lang niet verbruikt is. Je hebt nu nog ruim 18GB over. Wel zie ik dat je op 12/05 een 5GB-aanvuller hebt gekocht. Hier ga je pas gebruik van maken zodra je jouw normale internetbundel hebt verbruikt. In My T-Mobile zie je ook dat de cirkel bij jouw internetbundel nog bijna helemaal groen is, dus dat betekent dat je nog voldoende MB's hebt. Omdat ik uit jouw verhaal begrijp dat je eigenlijk geen aanvuller wilde kopen, maar door de melding dit wel hebt gedaan, heb ik uit coulance de kosten van de MB-aanvuller (15 euro) voor je vergoed. Dit wordt verrekend op jouw volgende factuur.

Ik hoor graag van je waar je de melding zag staan! Dan kunnen we kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen!
Laten we afspreken dat zodra ik weer een melding krijg dat ik geknepen wordt op de bundel ,maak ik er een coppy van en zet het hier neer.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Marc, dat is helemaal prima! 🙂

Reageer