Beantwoord

Bundel verwijderd uit abonnement

• 10 juli 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb perongeluk mijn internet bundel verwijderd dit was niet de bedoelling hoe kan ik dit ongedaan maken?
icon

Beste antwoord door David 11 juli 2017, 11:09

Hey Ramona,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb jouw abonnement er even bij gepakt, maar ik zie hier geen verwijderde bundels terug. Zou het kunnen dat je niet bevestigd hebt? Dan blijft de bundel alsnog actief namelijk. Als je nu naar je My T-Mobile gaat, zie je in ieder geval jouw internetbundel nog gewoon staan. Op dit moment heb je nog 4244 MB over van de 6000.

Mocht het ergens anders om gaan, trek dan weer even aan die welbekende bel! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Ramona, heb je je bundel uitgezet in de app of op de site?
Dan kan je hem weer aanzetten (toevoegen) ?
als je strel samen en stel bij hebt kun je 1x per maand per bundel een wijziging invoeren en doorvoeren ik raad je dan ook aan om even contact op te nemen met de klantenservice 1200
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ramona,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb jouw abonnement er even bij gepakt, maar ik zie hier geen verwijderde bundels terug. Zou het kunnen dat je niet bevestigd hebt? Dan blijft de bundel alsnog actief namelijk. Als je nu naar je My T-Mobile gaat, zie je in ieder geval jouw internetbundel nog gewoon staan. Op dit moment heb je nog 4244 MB over van de 6000.

Mocht het ergens anders om gaan, trek dan weer even aan die welbekende bel! 😉

Reageer