Beantwoord

Bundel wijzigen geeft mislukt aan

• 11 juli 2016
  • 7 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo, ik probeer bij bel bundel van 120 min naar onbeperkt te zetten maar geeft steeds mislukt aan heb het een aantal dagen geprobeerd en verschillende de tijden maar doet het niet.

En ik heb een vraag over me simkaart ik heb hem verlengd en was wat fout gegaan waardoor alles is terug gestuurd dus ook me nieuwe sim en heb me nieuwe toestel in de winkel gehaald (Beverwijk) en heb toen geen nieuwe sim gekregen dus hoe kom ik nu aan een nieuwe sim ?
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2016, 11:45

Hi Brianna,

Welkom op ons forum! :)

Ik zie dat jouw nieuwe contract op de 11e is ingegaan, je kunt maandelijks je bundels bijstellen. Vandaar dat het nu nog niet lukte. Als het goed is zou het vandaag wel moeten lukken, laat je weten of het gelukt is?

Aangezien jij gewoon een simkaart hoort te krijgen, heb ik je gelijk een nieuwe simkaart op kosten van de zaak opgestuurd. Deze heeft alledrie de formaten in één, dus je kunt de goede zelf uitdrukken en thuis activeren. De simkaart zal binnen 3 werkdagen geleverd worden.

Hopelijk is alles nu naar tevredenheid opgelost, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Brianna,

Welkom op ons forum! :)

Ik zie dat jouw nieuwe contract op de 11e is ingegaan, je kunt maandelijks je bundels bijstellen. Vandaar dat het nu nog niet lukte. Als het goed is zou het vandaag wel moeten lukken, laat je weten of het gelukt is?

Aangezien jij gewoon een simkaart hoort te krijgen, heb ik je gelijk een nieuwe simkaart op kosten van de zaak opgestuurd. Deze heeft alledrie de formaten in één, dus je kunt de goede zelf uitdrukken en thuis activeren. De simkaart zal binnen 3 werkdagen geleverd worden.

Hopelijk is alles nu naar tevredenheid opgelost, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!
Hey David, bedankt voor je reactie en je behulpzaamheid! Het lukt me alleen nog niet om me bel bundel aan te passen maar ik kijk vanavond nog even je hoort het nog bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Brianna,

Geen enkel probleem, graag gedaan natuurlijk! 🙂 Als het nou niet lukt, stuur dan nog even een berichtje, dan verhogen wij de bundel voor je, indien nodig.
Hey David, hij geeft steeds aan mislukt. Zou jij het misschien voor me kunnen aanpassen? Ik wil graag onbeperkt bellen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Brianna,

Ik heb de bundel voor je aangepast. Je maakt vanaf nu gebruik van de onbeperkt bellen bundel. Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij weten. 🙂
Hallo Hajar, ik ben nu dus al die dagen aan het bellen maar me bundel geeft aan overige kosten te maken ?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Brianna,

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. 🙂

Hajar heeft op 13 juli je bundel aangepast van 120 minuten naar onbeperkt. Omdat je op 9 juli je volledige nieuwe bundels iedere maand krijgt is de 120 minuten bundel na verhouding berekend voor de periode van 9 juli tot 13 juli (de dag dat je bundel om is gezet) voor die periode ontvang je dus niet de volledige 120 minuten maar een gedeelte hiervan (naar verhouding). Hierdoor is een gedeelte van wat je gebeld had in die periode buiten de bundel gegaan waardoor je nu kosten hebt gemaakt. Sinds 13 juli maak je wel volledig gebruik van je onbeperkt bundel. Meer informatie hierover en uitleg vind je op deze pagina. Als het nog niet duidelijk is dan hoor ik het graag, we helpen je hier graag verder! Ik stuur je ook nog even een privébericht hierover.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer