Beantwoord

Bundels aan- en uitzetten

• 14 januari 2017
  • 10 reacties
  • 1080 Bekeken

Beste T-Mobile,
Ik heb bij jullie al jaren een abonnement lopen. Ik heb deze aangepast zodat ik ieder moment mijn bundels kan aan- en uitzetten i.v.m. onze geplande emigratie. Inmiddels zitten wij op Aruba en wil ik mijn bundels uitzetten totdat wij weer in NL zijn voor vakantie. Nu lukt het mij niet om via MyT-Mobile de bundels 'uit' te zetten naar 0. Zouden jullie dit per direct voor mij kunnen regelen en willen jullie mij laten weten hoe ik dit in het vervolg zelf kan doen??
Ik hoor graag en alvast bedankt!
Warme groetjes vanuit Aruba,
Denise
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2017, 10:51

Hoi Denise,

Wow, dat is lekker zeg! Vast een stuk warmer dan de 2 graden die wij hier nu hebben? :D

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken, maar op het nummer waarmee je bent ingelogd heb je niet het abonnement staan waarbij je bundels in het geheel uit kunt schakelen. Jij hebt namelijk Stel Samen, niet Stel Samen & Stel Bij. Bij Stel Samen kun je alleen terug naar de bundel waarmee je bent begonnen, niet helemaal op 0.

We bieden toevallig sinds vandaag ook Stel Samen & Stel Bij niet meer aan, maar T-Mobile Go. Je kunt op dit moment verlengen, dus via jouw My T-Mobile kun je het aanbod zien wat het beste bij jou past op dit moment én voor wanneer je in Nederland bent. :)

Ik hoop dat ik je zo van een helder antwoord heb kunnen voorzien, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag van je! Ayo!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Denise,

Wow, dat is lekker zeg! Vast een stuk warmer dan de 2 graden die wij hier nu hebben? :D

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken, maar op het nummer waarmee je bent ingelogd heb je niet het abonnement staan waarbij je bundels in het geheel uit kunt schakelen. Jij hebt namelijk Stel Samen, niet Stel Samen & Stel Bij. Bij Stel Samen kun je alleen terug naar de bundel waarmee je bent begonnen, niet helemaal op 0.

We bieden toevallig sinds vandaag ook Stel Samen & Stel Bij niet meer aan, maar T-Mobile Go. Je kunt op dit moment verlengen, dus via jouw My T-Mobile kun je het aanbod zien wat het beste bij jou past op dit moment én voor wanneer je in Nederland bent. :)

Ik hoop dat ik je zo van een helder antwoord heb kunnen voorzien, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag van je! Ayo!
Hai David,
Dankje voor je reactie!
Los van de vele regen is de temperatuur heerlijk Arubaans!!! :-)
Ik heb even gekeken en een 'Go' abonnement begint als ik het goed zie vanaf € 19,- per maand en dat wil ik niet.
Ik heb destijds dit contract genomen, zodat ik het ieder moment kan aanpassen, zowel naar boven als beneden... ze hebben me toen verteld dat ik altijd weer terug kan naar de 'basis' € 5,- nog wat... Zo ben ik ook begonnen nl aan dit abonnement.
Ik hoop dat dit te organiseren is, anders moet ik wat anders verzinnen.. we zijn nl te weinig in NL om een nieuw abonnement af te sluiten voor € 19,- per maand.
Ik hoor heel graag ff van je..
Dankjewel alvast en fijne dag nog daar!
Warme groeten,
Denise
Ayo!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Denise,

Dat klinkt alsnog erg lekker! In ieder geval beter dan de temperaturen rond het vriespunt waar we op dit moment mee te maken hebben in Nederland. ;)

Ik heb alles nog eens doorgenomen, maar ik zie niets terug over informatie over dit abonnement. Dit abonnement loopt ook al geruime tijd (sinds 2013) en op dat moment verkochten wij het Stel Samen & Stel Bij nog niet, waarbij je de bundels wel uit kunt schakelen. Je kunt bij jouw abonnement nog wel de databundel naar beneden bijstellen om de kosten van dit abonnement te drukken.

Ik snap dat je niet direct zulke hoge kosten wilt hebben, dus waar je ook nog aan kunt denken is een Basis Sim abonnement. Je bent op het moment namelijk buiten jouw contract en kunt dus per direct verlengen, dus overstappen naar een ander prijsplan. Als je bij Basis Sim dan de kleinste bundels kiest, druk je de kosten en wanneer je dan in Nederland bent kun je de bundels eventueel bijstellen naar boven. Je kunt dit via jouw My T-Mobile regelen als je dit zou willen.

Een andere optie zou zijn om jouw abonnement om te laten zetten naar PrePaid. Je hebt dan weliswaar geen abonnement meer, maar als je dan in Nederland op vakantie bent, kun je opwaarderen hoeveel je nodig denkt te hebben en dit dan te gebruiken. Je moet dan alleen zorgen dat je dan 1 keer in het half jaar jouw 06-nummer gebruikt, bijvoorbeeld door even te bellen, anders vervalt het telefoonnummer automatisch. Deze omzetting kost eenmalig €9,95.

Denk rustig na over de meest aantrekkelijke optie voor jou en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! 🙂
Hai David,
Dankjewel voor het meedenken.. Super!!
Het weer is bij jullie frisjes heb ik idd begrepen, maar wel n zonnetje vandaag toch?
Wij willen graag het abonnement om laten zetten naar PrePaid.. Dat is het handigste voor ons.
Kan jij dit voor mij regelen? Of moet ik dit via MyT-Mobile doen?
Ik hoor je weer...
Masha danki zeggen we hier dan! 😉 Dankjewel en een warme groet,
Denise
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Denise,

Ik neem het even over van mijn collega David 🙂 Het zonnetje piept er soms tussendoor, maar het is vooral flink koud op dit moment. De eerste marathon op natuurijs is vanochtend zelfs al gehouden! Maar ik moet zeggen: ik vind de winter heerlijk! Alhoewel ik de zomer ook erg kan waarderen.

Maar nu terug naar jouw verzoek: ik kan de overstap naar PrePaid voor je in orde maken. Ik heb dat ook gelijk gedaan. Jouw abonnement zal op 17/02/2017 overgezet worden naar PrePaid. Je hebt een maand opzegtermijn, vandaar in februari. Je hebt hierover ook een e-mail ter bevestiging ontvangen. Om in de komende maand de kosten toch wat lager te maken, heb ik jouw internetbundel verlaagd naar het laagste niveau dat mogelijk is. Alle beetjes helpen :)
Vergeet niet om zoals David al aangaf jouw 06-nummer minimaal één keer in de zes maanden actief te gebruiken, door bijvoorbeeld zelf te bellen of een sms te versturen. Op deze pagina vind je meer informatie daarover.

Ik wens je nog een hele mooie tijd toe op Aruba! En mocht je weer in Nederland zijn, trek dan gerust aan de bel als wij ergens bij kunnen helpen!
Hai Thalina,

Dankjewel voor het omzetten. Jammer van de maand opzegtermijn, daar hadden we geen rekening mee gehouden, omdat het nr tenslotte blijft bestaan, maar dankjewel in ieder geval voor het bijstellen naar beneden.
Het 1x per 6 maanden gebruiken komt goed, want we zijn minimaal 4 x per jaar in NL (24-2 a.s. zijn we er alweer
Huh....De helft van m'n bericht valt weg geloof ik....
Ik had nog even de vraag of wij gelijk na omzetting op moeten waarderen met min. € 10,- om te kunnen profiteren van de voordeeltarieven?

Warme groetjes,
Denise
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Denise,

Geen dank, fijn dat ik je zo kon helpen! 🙂 Je hebt altijd een maand opzegtermijn, ook als je overstapt naar PrePaid. Daar kan ik niets aan veranderen, maar daarom heb ik wel jouw internetbundel zo laag mogelijk gezet. Wat betreft het opwaarderen: na de omzetting naar PrePaid staat er beltegoed van 5 euro op de simkaart. Na één keer opwaarderen wordt je automatisch omgezet naar PrePaid Voordeel 50%. Op deze pagina vind je er meer informatie over. Hopelijk is alles zo duidelijk. Als je nog vragen, hoor ik het graag!

Koude groetjes terug 😉 Maar uiteraard uit een warm Magenta hart!
Super Thalina,
Dankjewel voor alles.. Helemaal duidelijk zo!
Saludos (zeggen we hier dan
Reputatie 6
Badge +17
Geen probleem, goed om te lezen dat alles nu duidelijk is! 🙂 Fijne tijd nog toegewenst!

Reageer