Beantwoord

Bundels bijstellen naar behoeften

• 20 januari 2017
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

beste mensen
kunnen jullie naar het gebruik van mij een redelijk abonnement voorstellen
ik gebruik mijn toestel alleen voor het bellen
en af en toe whatsapp
ik vind dat ik op dit moment teveel betaal
in afwachting van jullie voorstel
met vriendelijke groet,
Wim kranen
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2017, 15:31

Hey Wim,

Serviceweb heeft je al van een goed antwoord voorzien zie ik, goede tips! 🙂 Ik denk wel dat er wat verwarring is ontstaan over jouw vraag, want ik dacht eerst ook dat je het over een verlenging had, maar het gaat om jouw lopende contract. Dit loopt nog tot juli 2018 namelijk. Ook hier kan ik je wel wat advies over geven!

Jij hebt een abonnement van Stel Samen & Stel Bij, hierbij kun je maandelijks jouw bundels wijzigen, zowel omhoog, als omlaag. Zoals je al zegt bel je wel regelmatig, maar je gebruikt inderdaad weinig MB's. De laatste 6 maanden ben je niet boven de 300 MB gekomen. Je hebt echter een databundel van 6 GB, onwijs veel voor jouw verbruik natuurlijk, maar wel voor een heel scherpe prijs (zelfs 50% korting). Je kunt de bundel terugschakelen naar 1 GB, dan betaal je €7,50 per maand, wat €2,49 minder is dan jij op dit moment betaalt.

Je kunt er ook aan denken om de internetbundel in het geheel uit te schakelen. Je hebt dan alleen internet op basissnelheid (64 kbps). Hiermee kun je appen en mailen, maar streamen en "grote" websites bezoeken is dan niet mogelijk. Het is dus afhankelijk van wat je precies doet op jouw toestel. Je kunt via My T-Mobile jouw bundels bijschakelen naar eigen behoeften. Ik wil je er wel op wijzen dat de kortingen die je op dit moment ontvangt, niet vastliggen, dus als je dan ooit weer terug zou willen naar de oude bundel, dan heb je niet diezelfde kortingen.

Hopelijk heb ik het je zo al wat beter uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je! :)

PS: Over kosten besparen gesproken.. Ik zie dat je nog niet bent aangemeld bij T-Mobile Samen, is ook weer extra korting!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Wim,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je zou eigenlijk je facturen er eens op na kunnen leggen om te zien wat je hebt verbruikt. Aan de hand daarvan kan je zien hoeveel MB's en Minuten je de afgelopen tijd hebt gebruikt en dan is het voor jezelf ook goed in te zien wat je dan moet nemen. Via de shop van T-Mobile kan je eventueel een Basis Sim Only abonnement nemen (stel: 1GB internet en 300Min is dan 14,95 per maand). Dat is nog best te doen, lijkt me. Maar het ligt helemaal aan de hoeveelheid die je gebruikt hebt.

Uiteraard kan iemand van T-Mobile je er bij helpen. Op dit moment hebben ze het druk met omzetten van abonnementen, dus het kan even duren voor je hier antwoord krijgt. Je krijgt zeker antwoord zodra iemand van de klantenservice je vraag heeft opgepikt.

Bellen naar T-Mobile kan ook een optie zijn, dan kunnen ze gelijk met je overleggen. Daarnaast heeft T-Mobile nog de keuze om via chat (op hun website) met iemand te spreken. Gaat over het algemeen wel wat sneller en die kunnen gelijk met je overleggen.

Hopende dat ik je een beetje verder heb kunnen helpen. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wim,

Serviceweb heeft je al van een goed antwoord voorzien zie ik, goede tips! 🙂 Ik denk wel dat er wat verwarring is ontstaan over jouw vraag, want ik dacht eerst ook dat je het over een verlenging had, maar het gaat om jouw lopende contract. Dit loopt nog tot juli 2018 namelijk. Ook hier kan ik je wel wat advies over geven!

Jij hebt een abonnement van Stel Samen & Stel Bij, hierbij kun je maandelijks jouw bundels wijzigen, zowel omhoog, als omlaag. Zoals je al zegt bel je wel regelmatig, maar je gebruikt inderdaad weinig MB's. De laatste 6 maanden ben je niet boven de 300 MB gekomen. Je hebt echter een databundel van 6 GB, onwijs veel voor jouw verbruik natuurlijk, maar wel voor een heel scherpe prijs (zelfs 50% korting). Je kunt de bundel terugschakelen naar 1 GB, dan betaal je €7,50 per maand, wat €2,49 minder is dan jij op dit moment betaalt.

Je kunt er ook aan denken om de internetbundel in het geheel uit te schakelen. Je hebt dan alleen internet op basissnelheid (64 kbps). Hiermee kun je appen en mailen, maar streamen en "grote" websites bezoeken is dan niet mogelijk. Het is dus afhankelijk van wat je precies doet op jouw toestel. Je kunt via My T-Mobile jouw bundels bijschakelen naar eigen behoeften. Ik wil je er wel op wijzen dat de kortingen die je op dit moment ontvangt, niet vastliggen, dus als je dan ooit weer terug zou willen naar de oude bundel, dan heb je niet diezelfde kortingen.

Hopelijk heb ik het je zo al wat beter uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je! :)

PS: Over kosten besparen gesproken.. Ik zie dat je nog niet bent aangemeld bij T-Mobile Samen, is ook weer extra korting!

Reageer