Beantwoord

Bundels opgeheven

• 15 mei 2019
  • 6 reacties
  • 796 Bekeken

Hoihoi,

Ik heb laatst een relatief groot aantal bundels opgeheven, ik vroeg mij af wat de status is 🙂 Het ticketnummer staat in mijn profiel onder T-Mobile klantnummer 🙂

(Had net via livechat een vraagje gehad voor een goede vriend van mij, maar ik vroeg mij af of ik dit soort vragen ook via de community kan stellen dus ik gooi een proefballonnetje op. 🙂 ).
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2019, 10:15

Hi Sjors,

Je kan op de Community altijd al je vragen stellen. Ik zie dat je een zakelijk abonnement hebt bij ons en dat er een aantal abonnementen zijn opgezegd. Bedoelde je dat met bundels opgeheven? Ik denk dat je in dit geval het beste contact kan opnemen met je persoonlijke contactpersoon bij T-Mobile. Die heeft toegang tot meer gegevens. Mocht je nog andere vragen hebben dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sjors,

Je kan op de Community altijd al je vragen stellen. Ik zie dat je een zakelijk abonnement hebt bij ons en dat er een aantal abonnementen zijn opgezegd. Bedoelde je dat met bundels opgeheven? Ik denk dat je in dit geval het beste contact kan opnemen met je persoonlijke contactpersoon bij T-Mobile. Die heeft toegang tot meer gegevens. Mocht je nog andere vragen hebben dan help ik je graag verder!
Balen dat jullie geen inzage hebben in de gegevens 😞 Was ik eerlijk gezegd al bang voor maar ik kon het altijd proberen 😉

Ik ga volgende week eventjes bellen met het nummertje dat we daarvoor hebben. Het duurt namelijk veel langer dan normaal dus ik heb een beetje 't idee dat ie tussen 't wal en het schip beland is.

Eigenlijk ben ik nu vrij 🤓

Ik hou je op de hoogte van de status 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sjors,

Ik verwacht dat het wel goed komt. Ga maar voor u lekker vrij zijn en mocht ik nog iets kunnen doen, let me know!
Hopla, voor mij is het opgelost, men wil er op een wat hoger niveau iets van vinden. Mogelijk waren het er iets te veel bundeltjes 🤓
Reputatie 7
Badge +19
Top! Haha, maar fijn dat het is opgelost hoor!

Enne, mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden. 😎
Helemaal top! 🙂

Vraagje Jaimy, heb je vroeger bij de Samsung Community gewerkt, je naam komt mij bekend voor 🙂

Reageer