Vraag

contact

Uitgebreide website, legio onderwerpen maar een simpel e-mailadres om een rechtstreekse vraag te deponeren, ho maar. Zal wel te duur zijn voor dit noodlijdend concern.. Oh ja, ik kan bellen! Dat is mooi! Kleine bijkomstigheid is dat ik vanuit het buitenland het speciale servicenummer kan bellen maar dan wel tegen € 2,29 PER MINUUT!! En zoals we allemaal weten kost een gesprek toch minimaal 10-15 minuten met een dergelijke afdeling.

Nu mijn vraag: uit het niets zie ik ineens dat ik voortaan € 9,99 extra per maand moet betalen voor "stel samen". Dit is niet met mij overlegd en er is geen toestemming van mij. Dit betekent een eenzijdige aanpassing wat juridisch niet mogelijk is.

2e vraag: ik vertrek definitief naar het buitenland binnenkort en heb niets meer aan mijn abonnement dat tot 9 oktober 2015 loopt. Hoe kan ik het voortijdig beëindigen en is er bijv. een afkoop of een regeling mogelijk? Uiteraard kan ik gewoon "verdwijnen" maar ik wil het graag netjes oplossen.

Graag reactie van T-mobile.

Fijne dag voor alle "happy" customers!

2 reacties

Heel veel bedrijven hebben geen direct e-mailadres maar een contactformulier, zo ook T-mobile.

10 euro per maand, dar is het basisabonnement voor Stel Samen met een toestel.

Wat voor abonnement heb je?
Stel Samen is opgebouwd uit het basisabonnement van 10 euro, de belbundel en de internetbundel. Samen vormt dit de afgesproken prijs, komt de factuur niet overeen met wat je hebt afgesloten?

Naar welk land verhuis je? Bij een aantal landen is een overstapregeling mogelijk, en anders is afkopen of overdragen van je abonnement een oplossing.
Reputatie 4
@ johanbru

Goed dat je dit bij ons aankaart. Er zijn veel verschillende manieren om contact met ons op te nemen hoor, vanuit het buitenland bellen naar de klantenservice kan inderdaad in de kosten lopen. Je kan echter ook via ons contactformulier, Facebook, Twitter of dit Forum je vraag stellen!

Ik heb je gegevens even bekeken en ik zie zie dat je bij beide abonnementen gebruik maakt van een Stel Samen abonnement. Het zogenaamde 'basispakket' van €10 zit hier standaard bij inbegrepen en is ook al actief vanaf de startdatum van het abonnement. Deze informatie vind je ook terug op de bevestiging van je contract, waarmee je akkoord bent gegaan. Er is hierin overigens helemaal niets gewijzigd, je hebt deze abonnementsvorm al vanaf de ingang van je nieuwe contract. Het basispakket van Stel Samen geeft je onbeperkt sms, mms én onbeperkt internet met een snelheid van 64 Kb/s.

Ik heb je even een privébericht gestuurd met betrekking tot het beëindigen van je contracten. Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂

Reageer