contract bij T-mobile, dit kan je verwachten

  • 1 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 1289 Bekeken

Hallo,

Na bijna 8 jaar een abonnement bij T-mobile te hebben gehad ga ik er gelukkig binnenkort een einde aan maken bij jullie. Ik moet eerlijk waar zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte service van wat voor een bedrijf dan ook heb meegemaakt, elke keer van het kastje naar de muur gestuurd, slaat echt nergens op.

Wanneer ik de klantenservice bel voor een contractovername wordt mij verteld dat ik dat in de winkel moet doen. Wanneer ik in de winkel ben wordt mij verteld dat de originele contracthouder ook aanwezig moet zijn, wanneer ik dus voor de derde keer in de winkel sta, met de originele contracthouder, wordt mij verteld dat ik dit allemaal online kan regelen, dat is veel makkelijker dus doe dat maar even. Ja top dit!

Daarnaast is er bij mijn telefoon ook een verzekering bij gedaan, ik was hier niet zo'n voorstander van maar de jongen in de winkel trok zijn agressieve marketing uit de kast en wist me toch over te halen, want ja wat als je je telefoon zou laten vallen, echt een doemscenario, er wordt alleen niet bijverteld dat de verzekering nagenoeg niks dekt en je zelf aansprakelijk bent voor de eerste 60 euro aan schade... bedenk wel dat dit een verzekering is waar je bijna 10 euro per maand voor betaald, dus je moet je telefoon in de 2 jaar tijd dat je hem hebt minimaal 8 keer op de grond laten stuiteren voordat dit ook maar een beetje waar voor je geld word...

Nog een ding, de verzekering loopt voor 8-10 jaar, wordt niet beëindigd wanneer je je contract bij T-mobile beëindigd. Ik ken serieus niemand die al 8 jaar dezelfde telefoon heeft of die 10 euro per maand betaald om zijn nokia 3310 te verzekeren... Even serieus dit is toch pure oplichting? een contract termijn voor de loop van je telefooncontract leek mij dan ook niet meer dan logisch... maarja het blijft t-mobile dus je moet overal zelf achteraan en altijd alert blijven dat je niet vanuit een donkere hoek in je rug gestoken wordt.

Tot slot resteert mij alleen de onvermijdelijk vraag waarom mijn abonnementskosten niet zijn verlaagd nadat mijn originele contract is beëindigd.. makkelijk scoren zo natuurlijk.
Mijn abonnementskosten hadden aan het begin van mijn contract ook de toestelkosten inbegrepen, logisch natuurlijk want zo'n telefoon kost ook wat. Echter, het contract loopt voor 2 jaar, gedurende die 2 jaar betaal je het toestel af, toch? Nee! Dit was ook mijn cruciale fout. Mijn originele contract was verlopen en vervolgens stilzwijgend verlengd, de toestelkosten zitten nog steeds bij dit contract inbegrepen..
Ik kan ook niet op het huidige contract overstappen naar iets goedkoper, ik ben noodgedwongen om met mijn abonnement toestelkosten te betalen voor een telefoon die nu geen stuiver meer waard is.

Bedankt T-mobile, ik zal jullie nooit vergeten


Vaarwel.

P.s. ik heb dit eerder geplaatst als vraag, aangezien dit niet echt een vraag is die beantwoord hoeft te worden post ik het hier nog maar een keer. Zou gewoon graag wat constructievers ontvangen dan een automatisch gegenereerd antwoord dat even uit de losse pols gecopy-paste word.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Ter info: dit topic zal T-Mobile sluiten vanwege dubbel posting. Dat mag namelijk niet van T-Mobile.
Zoals al gezegd is, is dubbelposten niet nodig. Je kunt in je andere topic gewoon dingen aangeven, die staat nog open.

Dit topic gaat dicht.