Beantwoord

Contract ingangsdatum

• 29 juli 2016
  • 4 reacties
  • 587 Bekeken

Ik heb mijn contract verlengd en volgens mij zou die vandaag ingaan een 12 gig bundel maar ik zie er niks van.

Hoe zit dat?

Vervolgens zit ik al meer dan 2 weken met een zeer waardeloos internet omdat de mb`s niet kan worden bijgekocht. Zeer waardeloos dat dit zolang moet duren.
icon

Beste antwoord door Hajar 31 juli 2016, 11:18

Hi graads,

Welkom terug op ons Forum!

Goed dat je hier om duidelijkheid vraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je verlenging op 3 augustus in gaat. :)

De storing is helaas nog steeds niet verholpen. We zijn echt hard bezig om dit op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi graads,

Welkom terug op ons Forum!

Goed dat je hier om duidelijkheid vraagt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je verlenging op 3 augustus in gaat. :)

De storing is helaas nog steeds niet verholpen. We zijn echt hard bezig om dit op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Het is al 3 augustus. niks maar dan ook niks. maar ik zal het voor een andere boeg gooien. ben het nu zo zat betaal gemiddeld 55 euro in de maand en nu al bijna 3 weken zonder internet. vorige maan 69 euro betaald niet normaal dit meer. morgen geen internet stap ik over betalen julie mijn klanten stelletje waslappen. zo zat met jullie nu. en ook mijn automatische in casso wordt morgen stop gezet. via een andere provider. Helemaal klaar mee. Van mij krijgen jullie geen rooie cent zo klaar mee bah
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Graads,

Allereerst heb ik even je scheldwoorden uit je bericht verwijderd. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is, maar ik wil je toch vragen om even rustig te reageren. Ik wil je graag helpen namelijk! Inmiddels is de storing met het resetten van jouw internetbundel verholpen. Verder zie ik dat inmiddels jouw nieuwe tegoed is ingegaan vandaag, dus je kunt in ieder geval weer snel internetten.

Ik zie wel dat jouw verlenging niet is ingegaan gisteren, dus daar gaat iets mis. Ik heb daarom gelijk een melding hiervan gemaakt en doorgezet naar de IT-afdeling. Zij gaan dit probleem zo snel mogelijk oplossen. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Graads,

Nog even een terugkoppeling over jouw verlenging die niet was ingegaan: de IT-afdeling heeft het probleem verholpen en jouw verlenging is inmiddels geactiveerd. Dit kun je ook terugzien op My T-Mobile. Nogmaals sorry voor het ongemak! Veel plezier met jouw nieuwe abonnement en de grote internetbundel! :)

Als ik nog iets voor je kan betekeken, laat het gerust weten!

Reageer