Beantwoord

Contract ontvangen

• 19 december 2016
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Is het mogelijk dat u mijn Koopovereenkomst kunnen mailen naar xxxxx@live.nl
icon

Beste antwoord door Amy 19 december 2016, 13:47

Hey Usergya,

Ik heb als eerste je username aangepast en ook is het e-mailadres verwijderd uit je bericht. Dit is gedaan omdat dit persoonlijke gegevens zijn en het volgens de huisregels niet toegestaan is dit openbaar te plaatsen. Uiteraard help ik je ook graag verder! :)

Heb je bij het aangaan van het abonnement geen digitaal contract ontvangen? Het contract ontvang je namelijk via e-mail. Zou je anders eens in je e-mail kunnen kijken of je hem terug kunt vinden? Mocht je het helemaal niet kunnen vinden zou je het e-mailadres dan naar mij kunnen sturen in een privébericht? Dan ga ik er uiteraard voor zorgen dat het contract op de juiste plek terecht komt!

Mocht je verder nog vragen hebben, let me know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Usergya,

Ik heb als eerste je username aangepast en ook is het e-mailadres verwijderd uit je bericht. Dit is gedaan omdat dit persoonlijke gegevens zijn en het volgens de huisregels niet toegestaan is dit openbaar te plaatsen. Uiteraard help ik je ook graag verder! :)

Heb je bij het aangaan van het abonnement geen digitaal contract ontvangen? Het contract ontvang je namelijk via e-mail. Zou je anders eens in je e-mail kunnen kijken of je hem terug kunt vinden? Mocht je het helemaal niet kunnen vinden zou je het e-mailadres dan naar mij kunnen sturen in een privébericht? Dan ga ik er uiteraard voor zorgen dat het contract op de juiste plek terecht komt!

Mocht je verder nog vragen hebben, let me know!
Ik heb het niet kunnen vinden is het mogelijk op nieuw toe te sturen alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi usergya,

Ik heb jouw contract nogmaals opgestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is! Fijne feestdagen! 🙂

Reageer