Beantwoord

Contract op naam van iemand die op een ander adres woont

• 21 september 2019
  • 1 reactie
  • 760 Bekeken

Mijn zoon van 16 wil een telefoon. Ik wil niet nog een contract en telefoon op mijn naam. Heb hem al van de andere zoon. Maar op mijn adres is al een abonnement, dus financieel voordeel voor hem. Kan contract op naam van zijn vader (Die ergens anders woont) en op dit adres?
icon

Beste antwoord door Folkert 21 september 2019, 12:55

Hoi @berthelotte

Een contract kan maar op één naam en bijbehorend adres staan. Als je het op jouw naam zet heb jij korting en hij extra data.

Als het op naam van zijn vader komt die ergens anders woont heb je geen klantvoordeel tenzij zijn vader ook TM heeft maar dan krijgt hij de korting. Klantvoordeel kan echt alleen als iedereen op hetzelfde adres woont en minimaal twee abonnementen heeft.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @berthelotte

Een contract kan maar op één naam en bijbehorend adres staan. Als je het op jouw naam zet heb jij korting en hij extra data.

Als het op naam van zijn vader komt die ergens anders woont heb je geen klantvoordeel tenzij zijn vader ook TM heeft maar dan krijgt hij de korting. Klantvoordeel kan echt alleen als iedereen op hetzelfde adres woont en minimaal twee abonnementen heeft.

Groet, Folkert

Reageer