Beantwoord

Contractovername

• 26 juni 2017
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Reputatie 2
Hoi!

Ik heb geloof ik toen ik zo'n 12-14 jaar was bij T-mobile een abonnement genomen. Hij is toen op de naam van mijn moeder gezet. Aangezien ik inmiddels 22 jaar ben en al jaren zelf mijn abonnement betaal, vind ik dat het wel eens tijd is om hem op mijn eigen naam te zetten na het al jaren uit te hebben gesteld. Zitten hier nu kosten aan verbonden? Ik lees soms dat het maandbedrag plots omhoog gaat, maar aangezien ik al zelf mijn abonnement betaal zou dit niet zo moeten zijn toch? Hij verandert alleen van naam aangezien ik nu helemaal zelf niets kan doen, mocht ik ooit eens iets op mijn eigen naam willen aanvragen.
icon

Beste antwoord door Muberra 26 juni 2017, 15:23

Hoi Soluri,

Wat leuk dat je zolang al lid bent van team Magenta! :)

Het antwoord van TheDoctor40 klopt, waarvoor mijn dank. Bij jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement zijn de éénmalige kosten voor contractovername €25. Dat heeft verder geen invloed op jouw abonnementskosten. Wij veranderen alleen de contractnaam, dus veranderen verder niks aan de vorm of kosten van het abonnement.

Als je geen haast hebt om de contractnaam te veranderen, dan kun je ook het volgende doen. Wacht tot jouw huidige abonnement afloopt en dan kan je een geheel nieuw T-Mobile abonnement afsluiten en dit nummer gratis overzetten naar het nieuwe T-Mobile abonnement. Nummerbehoud tussen T-Mobile abonnementen is nooit een probleem namelijk. Dat kunnen we altijd regelen zolang de contracttermijnen maar zijn afgelopen.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Als je nog vragen hebt, sta ik klaar om je verder te helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Wat voor een abonnement heb je precies? De kosten voor een contractovername verschillen namelijk per soort abonnement. Zie ook deze en deze pagina voor meer informatie.

Of ook het maandbedrag omhoog gaat kan ik zo snel nergens vinden.

Hopelijk beantwoord dit je vraag, zo niet, laat het dan gerust weten! 🙂
Reputatie 2
Mijn vraag is niet beantwoord nee.

Het is een Stel Samen en Stel bij abonnement.
Reputatie 4
Hoi Soluri,

Wat leuk dat je zolang al lid bent van team Magenta! :)

Het antwoord van TheDoctor40 klopt, waarvoor mijn dank. Bij jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement zijn de éénmalige kosten voor contractovername €25. Dat heeft verder geen invloed op jouw abonnementskosten. Wij veranderen alleen de contractnaam, dus veranderen verder niks aan de vorm of kosten van het abonnement.

Als je geen haast hebt om de contractnaam te veranderen, dan kun je ook het volgende doen. Wacht tot jouw huidige abonnement afloopt en dan kan je een geheel nieuw T-Mobile abonnement afsluiten en dit nummer gratis overzetten naar het nieuwe T-Mobile abonnement. Nummerbehoud tussen T-Mobile abonnementen is nooit een probleem namelijk. Dat kunnen we altijd regelen zolang de contracttermijnen maar zijn afgelopen.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Als je nog vragen hebt, sta ik klaar om je verder te helpen!

Reageer