Beantwoord

Contractovername

• 11 juni 2018
  • 6 reacties
  • 1999 Bekeken

Beste Webcare,

Op 28 mei jl. Heb ik een contractovername ingediend om het abonnement over te zetten op mijn eigen naam i.p.v. mijn moeder. Echter heb ik tot op heden nog niks gehoord. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice kon men geen nadere informatie geven aan mij of mijn moeder.

Nu lees ik dat er regelmatig de communicatie niet geheel goed gaat of aankomt, vandaar dat ik het nu maar via hier probeer. De reden is dat ik binnenkort mijn abonnement wil verlengen. Deze eindigd namelijk op 28 juli a.s.. en wil dit zo snel mogelijk afhandelen bij belsimpel.nl.

Graag hoor ik van jullie.

Mvg,

Pascal Regalado
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 juni 2018, 14:27

Hoi Pascal,

Ik wilde hier net bij je op terugkomen en toen zag ik dat je al een nieuw bericht hebt geplaatst! Ik had mijn collega's intussen namelijk een bericht gestuurd met de vraag of zij dit met jou willen oppakken, omdat er iets verkeerd leek te gaan! Ik kreeg daarop van mijn collega terug dat in eerste instantie inderdaad een verkeerd voorstel is verstuurd - daarvoor excuses. Fijn om te lezen dat je inmiddels het juiste voorstel hebt ontvangen! Het moet nu helemaal goed gaan komen. :D

Graag gedaan en hopelijk tot ziens hier op de Community.

Groetjes!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pascal,

Begrijpelijk dat je dit geregeld wilt hebben! Goed dat je het hier nog even aankaart, hoor! Ik ga meteen met jou meekijken.

Ik zie dat je op 7 juni telefonisch contact met ons hebt gehad en dat je toen zou gaan mailen. Heb je dit uiteindelijk nog gedaan of heb je daar ook geen reactie op gekregen? Zou je het contractovername formulier en bijbehorende documenten nog eens op kunnen sturen? Zodra je dat gedaan hebt, laat het mij dan weten, dan ga ik er voor je achteraan, zodat dit op tijd geregeld wordt voor de verlenging!

Ik hoor het van je Pascal! 🙂
Hoi Jaimy,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb inderdaad afgelopen vrijdagmiddag nog een mail verstuurd met de vraag wat de status van de aanvraag was. Ik heb hier echter nog geen antwoord op gehad. Ook geen bevestigingsmail dat de mail ontvangen zou zijn.

Ik heb de mail zojuist nogmaals doorgestuurd naar contractovername@t-mobile.nl met daarin de link van dit topic.

Mvg,

Pascal
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pascal,

Super dat je opnieuw de e-mail hebt verzonden naar de juiste afdeling. Heb je ook al een bevestiging ontvangen met daarin de geschatte tijd die we nodig hebben om je aanvraag te verwerken? Zo ja, dan is het inderdaad even afwachten totdat je aanvraag is verwerkt. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, laat het mij dan weten. Dan trek ik even aan de bel bij de afdeling die hierover gaat.

Ik hoor graag van je!
Beste Hajar,

Zojuist heb ik reactie terug ontvangen van de afdeling T-Mobile Zakelijk. Klopt dit wel? Gaat om een contractovername van particulier naar particulier.

In deze desbetreffende mail wordt het verzoek gedaan om het restant van het toestelkrediet/toestelbetaling af te betalen. Echter is dit niet mogelijk, omdat het hier nog om een toestelservice gaat en deze is niet via My T-mobile af te betalen. Jullie website vermeldt daarover het volgende:

Toestelservice' op je factuur
Staat op de factuur 'toestelservice', dan kun je de toestelkosten niet via iDeal betalen. In dat geval mag je direct Contractovername aanvragen. We doen je vervolgens een voorstel voor het betalen van de toestelkosten.

Voordat wij de contractovername hebben ingediend hebben wij contact gehad met de Klantenservice om te vragen/informeren wat het openstaande bedrag is. Volgens die beste man hoefde er, na intern navragen, niks meer betaald te worden voor het toestel. Nu wil ik best het overige bedrag zonder problemen betalen, maar wat kan ik nu het beste doen?

Graag hoor ik van jullie.

Mvg,
Pascal
Beste Webcareteam,

Inmiddels hebben we een mail ontvangen met het voorstel en instructies. Het resterende bedrag heb ik direct aan jullie overgemaakt. Nu hopen dat alles snel geregeld wordt, zodat ik het abonnement weer kan gaan verlengen bij Belsimpel. 😊

Bedankt voor jullie inzet!

Mvg,

Pascal
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pascal,

Ik wilde hier net bij je op terugkomen en toen zag ik dat je al een nieuw bericht hebt geplaatst! Ik had mijn collega's intussen namelijk een bericht gestuurd met de vraag of zij dit met jou willen oppakken, omdat er iets verkeerd leek te gaan! Ik kreeg daarop van mijn collega terug dat in eerste instantie inderdaad een verkeerd voorstel is verstuurd - daarvoor excuses. Fijn om te lezen dat je inmiddels het juiste voorstel hebt ontvangen! Het moet nu helemaal goed gaan komen. :D

Graag gedaan en hopelijk tot ziens hier op de Community.

Groetjes!

Reageer