Beantwoord

Contractovername

• 3 juli 2019
  • 3 reacties
  • 759 Bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn moeders nummer over te zetten op mijn naam, omdat zij overleden is.
Ik ben zelf al klant bij T-Mobile en behoud haar nummer puur voor als haar vriendinnen haar missen of willen praten met haar, dat zij contact met mij kunnen opnemen.
Omdat ze zoveel mensen kent en ik lang niet mijn eigen nummer aan iedereen kan doorgeven, leek mij beter om dat nummer gaande te houden.

Ik had alle nodige documenten op 5 juni al naar T-Mobile verstuurd.
Ik heb twee weken lang niks meer gehoord van T-Mobile, dus ik belde op 19 juni.
Die vrouw werkte thuis en had geen inzage op de mailing.
Ze zag mijn mail niet tussen staan en zei dat waarschijnlijk een collega het heeft opgepakt.

ik belde op 22 juni ernaar toe en hoopte dat deze keer iemand wel iemand vanuit kantoor werkte en kan inzien of er überhaupt aan mijn case gewerkt wordt. Deze vrouw was heel vriendelijk, maar zij kon ook nier inzien dat de abonnement onder mijn naam valt dan het nummer wel is overgenomen.

Op 26 juni heb ik gebeld ernaar toe en blijkt dat er een nieuw systeem is en niet helemaal goed met de syncing en afwachten is.

Ondertussen was er 30,84 euro van moeders abonnement van mijn rekening afgehaald (dat kan toevallig dan wel gesynced worden).
Ik heb dit inmiddels teruggeboekt, omdat dit onterecht is.

Haar abonnement is maar 18,56 en daarnaast heb ik helemaal geen contract op mijn naam gekregen.
Ik heb gisteren een mail gestuurd over de facturen en eerder gebeld erover, maar ik ben nog steeds niet geholpen.

ik hoop dat men begrijpt dat het zeer frusterend is dat ik zolang hier mee bezig moet houden en niemand mij verder kan helpen.

Zou hier iemand mij kunnen helpen ermee?
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 juli 2019, 13:38

Hoi Greentea,

Zoiets wil je inderdaad snel en goed geregeld hebben, zeker in zo'n situatie! Ook vanuit mij allereerst gecondoleerd. Ik ga je hiermee verder helpen.

Kun je mij in een privéberichtje de gegevens van het abonnement van jouw moeder toesturen? Dus haar naam, adres, het telefoonnummer en de geboortedatum? Dan kan ik even inkijken wat de status nu is en wat ik voor jou kan doen! Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en voor "Stuur bericht" te kiezen. Dankjewel vast!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@GreenTea Welkom op het forum.

Allereerst gecondoleerd. Vervelend dat je dit ook nog erachter aan krijgt.

Ik zal je een kleine uitleg geven.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Aangezien wij klanten jou hier niet mee kunnen helpen, zal webcare hier naar moeten kijken. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.

Webcare leest mee, dus ik verwacht dat het wel goedkomt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Greentea,

Zoiets wil je inderdaad snel en goed geregeld hebben, zeker in zo'n situatie! Ook vanuit mij allereerst gecondoleerd. Ik ga je hiermee verder helpen.

Kun je mij in een privéberichtje de gegevens van het abonnement van jouw moeder toesturen? Dus haar naam, adres, het telefoonnummer en de geboortedatum? Dan kan ik even inkijken wat de status nu is en wat ik voor jou kan doen! Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en voor "Stuur bericht" te kiezen. Dankjewel vast!
Hoi Glassertje en Jaimy.

Erg bedankt voor jullie reacties.
Ik heb een privébericht gestuurd naar Jaimy.
Hopelijk kunt u mij echt helpen.

Met vriendelijke groeten.

Reageer