Beantwoord

Contractovername lukt niet

• 17 september 2019
  • 3 reacties
  • 636 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd om mijn contract, die op mijn moeders naam staat, over te zetten op mijn naam.

Ik heb de kredietkosten afbetaald en alle gegevens ingevuld tot ik bij het invullen van mijn bankgegevens kom, staat er dat ik de vervaldatum moet invullen van mijn bankpas.
Dd/mm/jj maar op mijn bankpas staat alleen mm/jj dus dat had ik ingevuld maar dan komt er te staan dat ik een geldige datum moet invullen..

Heb van alles geprobeerd maar kom er niet uit!

Groetjes,
Silvana Le Noble
icon

Beste antwoord door TAVL 17 september 2019, 13:22

Goedemiddag @silvanalenoble,

Logisch dat je antwoord wil op jouw vraag. Het is echter niet toegestaan om meerdere topics te openen voor dezelfde vraag. Er zal in jouw andere topic gereageerd worden op jouw vraag.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Logisch dat je antwoord wil op jouw vraag. Het is echter niet toegestaan om meerdere topics te openen voor dezelfde vraag. Er zal in jouw andere topic gereageerd worden op jouw vraag.

Ohh sorry, daar werd niet meer op gereageerd en wil graag weten wat ik moet doen want ik mag over een week verlengen en wil dit geregeld hebben voor die tijd zodat ik op mijn eigen naam kan verlengen zodat mijn moeder geen bkr registratie krijgt
Reputatie 7
Badge +5
Kan gebeuren natuurlijk en natuurlijk wil je antwoord. Zeker met een mogelijke verleninging in het verschiet. Heb webcare op jouw andere topic gewezen gezien deze al 5 dagen open staan.

Mooi toestel op het oog?