Beantwoord

contractovername of opzeggen

• 11 september 2019
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Hoi!

Ik mag mijn contract 25 september 2019 verlengen en loopt 25 januari 2020 af.

Maar hij staat nog op mijn moeders naam. Graag zou ik 'm op mijn naam willen overzetten, dus heb ik de openstaande toetelkrediet betaald en via het contractovername formulier geprobeerd over te zetten.

Dat lukte niet, want ik krijg elke keer een melding dat ik mijn toestel krediet nog moet betalen (wat ik dus al betaald heb)

Ook had ik gelezen dat je je abonnement kan opzeggen of afkopen en dat ik gewoon op mijn eigen naam een nieuw abonnement start

Wat kan ik het beste doen? Want ik wil namelijk niet wachten tot 25 januari 2020...

Groetjes,
Silvana Le Noble
icon

Beste antwoord door TAVL 11 september 2019, 17:04

Goedemiddag @silvanalenoble,

Wanneer heb je het toestelkrediet afgelost? Er gaat normaal gesproken even overheen voordat dit verwerkt is.
Bekijk origineel

6 reacties

Ojaa en ik wil geen nummer behoud!
Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @silvanalenoble,

Wanneer heb je het toestelkrediet afgelost? Er gaat normaal gesproken even overheen voordat dit verwerkt is.
Vanmiddag, ik heb wel al een bevestigingsmailtje gehad
Reputatie 7
Badge +20
Hi @silvanalenoble

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je toestelkrediet is afbetaald. Zou je opnieuw de contractovername formulier kunnen invullen? Als het goed is moet het nu wel goed gaan. Je ontvangt een bevestiging met daarin de geschatte tijd die er nodig is om je aanvraag te verwerken. Laat je even weten of het lukt?
Hi @silvanalenoble

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je toestelkrediet is afbetaald. Zou je opnieuw de contractovername formulier kunnen invullen? Als het goed is moet het nu wel goed gaan. Je ontvangt een bevestiging met daarin de geschatte tijd die er nodig is om je aanvraag te verwerken. Laat je even weten of het lukt?

Ja hij doet het nu maar bij het invullen van mijn bank gegevens loop ik weer vast...

Ik moet namelijk de verval datum van mijn pas invullen dd/mm/jj , maaar op mijn pas staat alleen mm/jj dus niet de precieze dag...

Heb al van alles gebrobeerd maar kom er niet uit!
Reputatie 7
Badge +20
@silvanalenoble

Lukt het ook niet met gewoon de eerste dag van de maand te kiezen? Zou je ander een screenshot van die pagina kunnen maken en toevoegen?

Reageer