Beantwoord

Contractverlenging niet juist verwerkt

• 21 mei 2019
  • 1 reactie
  • 637 Bekeken

Beste tmobile, ik heb 2 abonnementen die vorige week met een jaar verlengd zijn. Hierbij ben ik akkoord gegaan voor 1 jaar contractverlenging waarbij het abonnement van beide nummers hetzelfde zou zijn wat altijd ook het geval geweest is voorgaande jaren. Bij 1 nummer is het abonnement duurder dan wat er is afgesproken gezien de e-mail die ik ontvangen heb hierover. Helaas kon ik jullie niet telefonisch bereiken en bij de tmobile shop shop werd doorverwezen naar de telefonische klantenservice. Ook liet ik een bericht met de gegevens van mijn abonnement achter via Messenger waar nog geen reactie geweest is. Ik vind dit erg jammer dat ik hierdoor een naar gevoel van overhou gezien ik al ruim 10 jaar klant ben bij tmobile en altijd tevreden ben geweest. Ik verneem graag binnen 1 week uw reactie.
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 mei 2019, 14:17

Hoi Stewart78,

Ik zie dat er inmiddels al antwoord is gekomen op Messenger en dat je met mijn collega in gesprek bent, fijn!

Mocht ik toch nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Stewart78,

Ik zie dat er inmiddels al antwoord is gekomen op Messenger en dat je met mijn collega in gesprek bent, fijn!

Mocht ik toch nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk graag van je!

Reageer