Vraag

dag resterend beltegoed

• 8 oktober 2011
  • 9 reacties
  • 707 Bekeken

beste forumleden.ik ben nu al een maand bezig met tmobile over mijn verlenging.ik heb ruim 300euro resterend beltegoed over.me eigen geld.maar met verlenging ben je alles kwijt.en je moet nog betalen voor je nieuwe mobiel.je mag het niet uit je tegoed betalen.dat zou nog een soort van schappelijk zijn.maar nee.meerdere mails gestuurd.geen reacties.ze vergeten dat door de klanten tmobile groot is geworden.wij betalen de salarissen enz.ze mogen best ons tegemoed komen.zeker als ik zie dat er een heel forum is met deze klachten.lezen ze hun eigen forum niet.zou toch makelijk zijn.dan weten ze hou ze de beste kunnen worden.ik ben deze week incontact gegaan met de opta en consuwijzer.maar helaas tmobile staat in hun recht.het gaat volgens de wet.maar ze vonden wel dat het restpectloos naar hun klanten is.mocht er in het regelement van tmobile onduidelijkheid staan.dat er niet duidelijk genoeg word besproken wat er met je tegoed gebeurt had je mss een kans.nou tmobile bedankt..wij zijn goed voor jullie geweest.maar is dit ook wederzijds??????????????????????????heb respect voor je klanten.groet mvtk1979

9 reacties

Reputatie 6
@tupdendaas
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je gebruikmaakt van het abonnement Voordeelsim 150+100. Bij dit abonnement zijn de belminuten en sms'jes 1 maand geldig. Het resterende tegoed zal aan het einde van de bundelperiode komen te vervallen.
ik heb in augustus 2010 een relax 150+100sms afgesloten voor 1 jaar, nu kijk ik op mijn balans en ik had gebeld of mijn abonnement hetzelfde bleef en dat zou zo zijn, maar nu is mijn resterende beltegoed+smsjes niet bijgeschreven al een paar maanden en betaal ik meer geld, want ik had nog aardig wat smsjes en belminuten over? Klopt dit of is er dan een bepaalde regel die ik niet doorgekregen heb?
Reputatie 5
@ashley
Het resterend beltegoed wil zeggen dat je dit bedrag nog hebt staan om te gebruiken. Dit is niet het factuur bedrag. Wanneer je geen overige kosten krijgt deze maand betaal je alleen je maandtarief.

@fleva16
Met je Relax 190 ontvang je 190 eenheden per maand om te gebruiken voor bellen, sms'en en mms'en. Op je laatste factuur heb je meer verbruikt dan je hebt ingekocht. Op dit moment heb je geen tegoed meer staan en worden de gesprekken en sms'jes in rekening gebracht als kosten buiten de bundel. De specificatie kun je bekijken via My T-Mobile.
Reputatie 3
@<a href="https://forum.t-mobile.nl/members/mvtk1979-221117/" target="_blank">mvtk1979</a>, We bekijken en lezen alles op het forum. Helaas wilt dit niet zeggen dat we ook alles kunnen oplossen. In jouw geval betreft het de voorwaarden zoals ze gelden als je verlengt. Aan deze voorwaarden kunnen we niets veranderen. Je kunt alleen je opgespaarde tegoed behouden als je je contract ongewijzigd door laat lopen.

Onvolledig antwoord, bij deze quote melding @EsthervD >

Er is bij de aankondiging van de Relax abonnementen aangegeven dat je beltegoed behouden kan blijven, dit is nog steeds het geval. Wanneer je geen vernieuwing neemt kun je gebruik blijven maken van je tegoed. We zullen de optie om binnen de contractsperiode je Relax bundel te verhogen en na contractsperiode eenmalig te verlagen weer mogelijk maken. Een wijziging naar een Relax Sim Only of een Relax Online is hierbij niet mogelijk. Je kunt alleen in je huidige Relax prijsplan een wijzigen doorvoeren.

Op dit moment zijn we nog bezig om dit weer mogelijk te maken via My T-Mobile. Mocht je hier nu al gebruik van willen maken dan kun je me dat hier laten weten.

Je moet er wel rekening mee houden dat eventuele promoties alleen geldig zijn gedurende de contractsperiode.

UNQUOTE

Overigens; dit gedoe Relax Verlenging/Vernieuwing cq Behoud BelTegoed zal door mij nog nader bestudeerd worden; begin 2012 voor mij relevant.

Best regards !
Hallo,

Bij mij het zelfde probleem als bij ashley vorige maand stond er ineens een rekening van 54,12 euro en dit kan niet kloppen ik bel bijna nooit en heb normaal 20 euro over aan beltegoed.

Deze maand (die net begonnen is) heb ik ineens 0,00 beltegoed over en moet ik al 2.26 euro betalen.

Zou iemand dit even kunnen nakijken voor mij want er klopt niks van en ik kan nergens zien hoeveel ik gebeld heb.

Mvg,
Ik heb een probleempje met me tegoed ik heb een relax 20 abbo maar bij me tegoed staat nu ineens dat ik 51,56 euro tegoed heb maar datt klopt niet en ik heb ook geen zin om dat aan het eind van de maand wel te moete betaln
Groet
@mvtk1979, We bekijken en lezen alles op het forum. Helaas wilt dit niet zeggen dat we ook alles kunnen oplossen. In jouw geval betreft het de voorwaarden zoals ze gelden als je verlengt. Aan deze voorwaarden kunnen we niets veranderen. Je kunt alleen je opgespaarde tegoed behouden als je je contract ongewijzigd door laat lopen.
maar waarom doet tmobile er niks mee dan?
Reputatie 7
T-mobile leest het forum wel hoor 🙂 Alle mensen waar een T bij hun profielfoto staan zijn van t-mobile.

Reageer