Beantwoord

databundel

Ik vraag me af waarom ik geen sms krijg als mijn databundel verbruikt is... hierdoor had ik afgelopen maand een rekening van €131,-
Bij mijn vorige abonnement kreeg ik altijd een sms en dan ging alleen de snelheid omlaag en betaalde je verder niks extra's. Nu krijg ik geen sms en betaal ik me ook nog eens suf! Ik vind het belachelijk, het zou toch eerder andersom moeten zijn!
En nu zou ik graag mijn abonnement wijzigen zodat ik weer onbeperkt internet heb maar dan gaan mijn abonnementskosten zowiezo omhoog omdat je alleen een hogere bundel kan nemen.....
Ik vind het niet echt klantvriendelijk.
Ik ben al jarenlang klant bij T-mobile en ben altijd erg tevreden geweest maar dit valt me vies tegen!
Ik hoop dat jullie met een passende oplossing kunnen komen!
icon

Beste antwoord door Tom 27 mei 2013, 09:13

@Mamadebke Welkom op het T-Mobile forum!

Ik snap dat je baalt wanneer je onverwacht zo'n rekening ontvangt. Bij het Bel & SMS & Web abonnement ontvang je inderdaad geen sms wanneer je het einde van je databundel nadert. Ook is het niet mogelijk om bij dit abonnement de Onbeperkt Internet Voordeelbundel te activeren.

Ik begrijp dat je graag toch gebruik wilt maken van de Onbeperkt Internet Voordeelbundel zodat je zorgeloos gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik stuur je hier even een privébericht over.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@Mamadebke Welkom op het T-Mobile forum!

Ik snap dat je baalt wanneer je onverwacht zo'n rekening ontvangt. Bij het Bel & SMS & Web abonnement ontvang je inderdaad geen sms wanneer je het einde van je databundel nadert. Ook is het niet mogelijk om bij dit abonnement de Onbeperkt Internet Voordeelbundel te activeren.

Ik begrijp dat je graag toch gebruik wilt maken van de Onbeperkt Internet Voordeelbundel zodat je zorgeloos gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik stuur je hier even een privébericht over.

Reageer