Beantwoord

Databundel bij alleen bellen&sms?

Beste Raza,

Ik kan mijn frustraties niet goed kwijt aan T-Mobile. Ik kan mijn SIM-Only abonnement niet veranderen naar extra bundel internet. Mijn bestaande abonnement loopt nog tot september 2015. Ondanks dat jullie beweren dat er kortingen zijn voor bestaande klanten krijg ik bij het oversluiten naar een nieuw en duurder abonnement geen korting. Zo dwingen jullie mij nog een jaar met een goedkoop abonnement te blijven zitten, maar wel zonder internet. Bijzonder frustrerend en zeer klantonvriendelijk voor een jarenlange klant. Ik baal behoorlijk van jullie beleid en vind het onbegrijpelijk.
Groet,
icon

Beste antwoord door jofr 6 september 2014, 12:27

Beste Chris,

De frustratie zit vooral in het feit dat als ik overstap naar een nieuw abonnement, wat ik overigens best wil, de kortingen die momenteel op jullie site worden genoemd, niet voor mij gelden. Ondanks de reclame kreten van "ook hoge kortingen voor bestaande klanten!!" geldt dat in mijn geval niet volgens de telefonische verkoper. Zodat ik, ten opzichte van mijn huidige abonnement,voor 250MB internet en zelfs iets minder minuten/sms dan nu ongeveer 15 euro per maand moet betalen. Waarom krijg ik geen kortingen??? Dat is mijn frustratie.

Met vriendelijke groet,
Joop
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hallo Jofr,

Uit jouw bericht begrijp ik dat je gefrustreerd bent omdat je geen internetbundel kunt activeren. Ik vind dat heel vervelend en heb dit voor je nagekeken.
Je hebt bij het aangaan van jouw contract gekozen voor een 'Alleen Bellen & Sms' abonnement, dit is een abonnement dat speciaal in de markt is gezet voor mensen die géén gebruik willen maken van mobiele data. Hierdoor is het ook niet mogelijk om een extra internetbundel bij dit abonnement af te sluiten.
We kunnen jouw Alleen Bellen en Sms abonnement omzetten naar een 'Stel Samen' abonnement waarbij dit wel mogelijk is. Hiervoor wil ik dan graag van je weten hoeveel Mb's je wil gebruiken per maand en hoeveel minuten je nodig hebt. Dan kan ik voor je kijken welk abonnement bij je past en wat de kosten per maand worden.
Beste Chris,

De frustratie zit vooral in het feit dat als ik overstap naar een nieuw abonnement, wat ik overigens best wil, de kortingen die momenteel op jullie site worden genoemd, niet voor mij gelden. Ondanks de reclame kreten van "ook hoge kortingen voor bestaande klanten!!" geldt dat in mijn geval niet volgens de telefonische verkoper. Zodat ik, ten opzichte van mijn huidige abonnement,voor 250MB internet en zelfs iets minder minuten/sms dan nu ongeveer 15 euro per maand moet betalen. Waarom krijg ik geen kortingen??? Dat is mijn frustratie.

Met vriendelijke groet,
Joop
Reputatie 5
Goedemiddag jofr,

Op het moment dat je een nieuw abonnement aangaat ontvang je hier vaak een korting over. Het is echter niet zo dat jij op dit moment een vernieuwing aangaat, het gaat enkel om een wijziging in het abonnement tijdens je huidige contract.

Het Alleen Bellen & Sms'en abonnement dat je op dit moment gebruikt is inderdaad goedkoper dan een Stel Samen abonnement waar je gebruik van zou gaan maken op het moment dat je een internetbundel wenst toe te voegen. Dit komt doordat de abonnementen op andere wijze in elkaar zitten.

Reageer