Beantwoord

Databundel bij SO '15 wijzigen en overstap Go?

• 16 januari 2017
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Nu alle internetbundels super goedkoop zijn wil ik mijn internetbundel weer verlagen naar 0.
Ik heb nu 2500mb So voor 25 euro. Dit heb ik afgelopen november of december aangevraagd. Ik probeerde dit te wijzigen maar er staat dat ik dit afgelopen maand heb aangepast. Dit is niet waar. Hoe krijg ik mijn bundel verlaagd?
Mijn oorspronkelijke abonnementsbedrag was 5,50 euro zonder internet.
Is er een manier om deze abonnement af te kopen en over te gaan op doe van 35 euro onbeperkt internet/bellen/smsen? Ik hoef geen telefoon erbij.

Alvast bedankt voor beide antwoorden.
icon

Beste antwoord door David 17 januari 2017, 15:25

Hey Arjan,

Heel vreemd inderdaad, ik zie ook geen reden dat je jouw bundel niet kunt wijzigen. Ik wilde deze in eerste instantie voor je uitschakelen, maar dan zit je ineens zonder internet. Dat wilde ik je ook niet gelijk aandoen!

Jouw abonnement kan op dit moment nog niet over, maar we zijn aan het kijken wat we kunnen doen in dit soort situaties. Met een week of verwacht ik meer info. Als je wilt dat we in de tussentijd jouw databundel uitzetten of omlaag bijstellen, laat het dan even weten!

Als er nog iets anders is waar we bij kunnen helpen, horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Arjan,

Heel vreemd inderdaad, ik zie ook geen reden dat je jouw bundel niet kunt wijzigen. Ik wilde deze in eerste instantie voor je uitschakelen, maar dan zit je ineens zonder internet. Dat wilde ik je ook niet gelijk aandoen!

Jouw abonnement kan op dit moment nog niet over, maar we zijn aan het kijken wat we kunnen doen in dit soort situaties. Met een week of verwacht ik meer info. Als je wilt dat we in de tussentijd jouw databundel uitzetten of omlaag bijstellen, laat het dan even weten!

Als er nog iets anders is waar we bij kunnen helpen, horen we dat ook graag!
Dank je wel voor de reactie.
Ik zou graag willen afwachten waarmee jullie over een week komen voordat ik de bundel eventueel uitzet.

Dus ik wacht deze week graag nog even af.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Arjan,

Helemaal goed! In dat geval kun je het beste dit forumtopic in de gaten houden! 🙂

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic daarom ook gesloten. Reacties over dit onderwerp kunnen geplaatst worden in het bovengenoemde topic.