Beantwoord

Databundel meenemen naar volgende maand

Waarom kan ik mijn overige Mb's niet meenemen in de nieuwe maand? Ik betaal daar toch gewoon voor!
icon

Beste antwoord door Amy 9 december 2015, 12:41

Hey Giorgio,

Welkom op het forum, leuk dat je jouw vraag hier stelt.

Je maakt gebruik van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Bij dit prijsplan zijn je bundels één maand houdbaar. Wanneer je nou iedere maand veel over hebt van je bundel dan kun je er altijd voor kiezen om je bundels aan te passen. Je kunt namelijk iedere maand je bundels verhogen, verlagen of helemaal uitzetten. De bundels kun je gemakkelijk aanpassen via My T-Mobile en gaan per direct in. Zo kun je precies het abonnement samenstellen dat bij jouw gebruik past. 🙂

Ik hoop dat alles zo duidelijk is Giorgio! Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Giorgio,

Welkom op het forum, leuk dat je jouw vraag hier stelt.

Je maakt gebruik van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Bij dit prijsplan zijn je bundels één maand houdbaar. Wanneer je nou iedere maand veel over hebt van je bundel dan kun je er altijd voor kiezen om je bundels aan te passen. Je kunt namelijk iedere maand je bundels verhogen, verlagen of helemaal uitzetten. De bundels kun je gemakkelijk aanpassen via My T-Mobile en gaan per direct in. Zo kun je precies het abonnement samenstellen dat bij jouw gebruik past. 🙂

Ik hoop dat alles zo duidelijk is Giorgio! Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Beste Amy,

Ik heb nog een vraag over het bovenstaande.
De ene maand houd ik wat data over en de andere maand gebruik ik het volledig.
Als mijn data op is kan ik wel extra bijkopen, maar als ik data over hou kan ik het niet meenemen Terwijl er wel voor betaald is.
Als ik data mee zou kunnen nemen kan ik het mooi indekken als ik een keer mijn data volledig gebruik.

Daarom nogmaals de vraag: " Waarom kan ik mijn overige Mb's niet meenemen in de nieuwe maand? Ik betaal daar toch gewoon voor! "

Ik begrijp dat dit in het prijsplan staat, maar is dit niet aan te passen?

m.v.g.
Afzal Nabie
Reputatie 7
Badge +15
Hi Afzal,

Ik snap je gedachtegang! Nou kun je eigenlijk in dit geval wel mijn antwoord hierboven aanhouden. Dat je bundels vervallen en hoe dit werkt kun je ook terug vinden in de tarievenlijst van jouw prijsplan. Iedere maand resetten we als het ware alle bundels waar je gebruik van maakt. Je start dan op die datum gewoon weer met 100% van je bundels en vervalt je overgebleven tegoed. Dit is ook niet zomaar aan te passen.

Verder zie ik dat je eigenlijk altijd wel goed uitkomt met de 6GB bundel! Nou zit je deze maand een beetje krap hier tegenaan. Wellicht heb je nog wat aan de tips uit dit topic over datagebruik! 🙂

Laat je het weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen?

Reageer