Beantwoord

Databundel op, ga ik betalen?

• 20 juni 2015
  • 6 reacties
  • 258 Bekeken

Hoi, wat gebeurt er als ik over mijn databundel heen ga?
Sommige zeggen dat je dan niks betaald maar alleen langzamer internet krijgt.
Is dit zo? Of moet ik betalen?
icon

Beste antwoord door Sandritaah 20 juni 2015, 21:07

Als je onbeperkt heb dan gaat je intetnet snelheid flink naar beneden. Je betaald niks bij.
Bekijk origineel

6 reacties

Als je onbeperkt heb dan gaat je intetnet snelheid flink naar beneden. Je betaald niks bij.
Hoi Kirsteen, zelf heb ik een Iphone 5C met 1000mb data, wanneer deze op is kan ik nog wel interneten maar alleen met een snelheid van 64kbps.
Als je het abonnement online hebt afgenomen zou er als het goed is hebben gestaan; "altijd whatsappen", dit kan namelijk met een snelheid van 64kbps !

Kirsteen wanneer je bundel op is stuurt T-Mobile je een SMS waarin word vermeld dat je bundel op is, ook staat er een link in vermeld waarop je kan klikken om extra mb te kopen.
JE BETAALT DUS VERDER NIKS NADAT JE BUNDEL OP IS !

Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen !

Gr Zoey
hallo,

als je databundel op is, kun je voor de optie kiezen om extra snelle mb's er bij te krijgen. je internetsnelheid vertraagd als je mb's op zijn maar je kunt dus kiezen voor sneller.

ik hoop dat dit helpt

gr lara
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kirsteen,

Je hebt al een heleboel antwoorden gekregen die goed zijn! ;)

Nog 1 keer dan: als je databundel op is wordt je internetsnelheid verlaagd naar 64 kbps, dit is echt minimaal. Hierop kun je wel e-mailen en Whatsappen, maar ook niet veel meer. Je kunt dan wel een aanvuller kopen om weer snel te kunnen internetten!

Mocht je nog vragen hebben, laat het weten!
Wow! Ja thanks voor alle reacties. Ik heb geen onbeperkt internet, maar 750 MB per maand... Máár mij is het duidelijk, niks betalen alleen heeel sloom internet haha. Dankjulliewel!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Kirsteen,

Namens iedereen die heeft gereageerd: Graag gedaan! 😉 FIjn dat alles nu duidelijk is!

Als je in de toekomst nog vragen hebt dan zien we je graag terug op ons forum. :8

Reageer