Beantwoord

Databundel opvullen

• 26 februari 2017
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Beste heer/mevrouw,
Graag wil ik weten hoe ik mijn mb bundel kan aanvullen?

Graag hoor ik een bericht van u tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Ramandy Singodjojo
icon

Beste antwoord door David 27 februari 2017, 12:11

Hey Ramandy,

Als ik jouw vraag zo lees dan wil je niet jouw hele databundel bijstellen, maar een MB-aanvuller aanschaffen. Dit klopt toch?

In ons systeem zie ik dat je vanochtend uitleg hebt gekregen van mijn collega Pamela. Normaal zou je via My T-Mobile een MB-aanvuller kunnen aanschaffen, maar onder bewindvoering is dit niet mogelijk. Ik zie dat je bent aangemeld voor T-Mobile Samen en daarbij kun je ook kiezen voor een maandelijks cadeau van 500 MB. Dit cadeau kun je maandelijks wijzigen, maar misschien is dit een idee als je niet met je MB's uit weet te komen?

Laat je het ons weten als wij jou nog ergens bij kunnen helpen? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ramandy,

Als ik jouw vraag zo lees dan wil je niet jouw hele databundel bijstellen, maar een MB-aanvuller aanschaffen. Dit klopt toch?

In ons systeem zie ik dat je vanochtend uitleg hebt gekregen van mijn collega Pamela. Normaal zou je via My T-Mobile een MB-aanvuller kunnen aanschaffen, maar onder bewindvoering is dit niet mogelijk. Ik zie dat je bent aangemeld voor T-Mobile Samen en daarbij kun je ook kiezen voor een maandelijks cadeau van 500 MB. Dit cadeau kun je maandelijks wijzigen, maar misschien is dit een idee als je niet met je MB's uit weet te komen?

Laat je het ons weten als wij jou nog ergens bij kunnen helpen? 🙂
Goedemorgen Ramandy,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Je kan je MB bundels aanpassen via je My T-Mobile app en je kan dit online doen via My T-Mobile online. Dit gaat heel makkelijk.

Mocht je nog vragen hebben, laat maar weten.
Fijne dag nog!

Reageer