Beantwoord

Databundel tussentijds aanpassen

• 14 juni 2016
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Beste,

Ten eerste ben ik zeer tevreden met T -mobile.
Echter zit ik maandelijks door mijn data geen.
Ik maak gebruik van het Stel samen plan.
Mijn vraag is dan ook, kan ik deze tussentijds wijzigen of is er een manier om nu al mijn abonnement eventueel te verlengen en dan gebruik te gaan maken van het nieuwe tariefplan?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 juni 2016, 11:14

Hoi Michel_79.

In dit geval kan het allebei. ;)

Bij Stel Samen kun je omhoog en omlaag, maar nooit lager dan de bundel waarmee je bent ingestapt. Je kunt je bundel aanpassen via My T-Mobile. Dit en meer voorwaarden van Stel Samen kun je rustig nalezen in de tarievenlijst van Stel Samen.

Ook is er de optie om nu al over te gaan op Stel bij. Wil je daar meer over weten, dan kun je de info in dit topic eens doorlezen.

Laat je weten of je voor verhogen of een overstap naar Stel Bij gaat? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Michel_79.

In dit geval kan het allebei. ;)

Bij Stel Samen kun je omhoog en omlaag, maar nooit lager dan de bundel waarmee je bent ingestapt. Je kunt je bundel aanpassen via My T-Mobile. Dit en meer voorwaarden van Stel Samen kun je rustig nalezen in de tarievenlijst van Stel Samen.

Ook is er de optie om nu al over te gaan op Stel bij. Wil je daar meer over weten, dan kun je de info in dit topic eens doorlezen.

Laat je weten of je voor verhogen of een overstap naar Stel Bij gaat? 🙂
Thnx voor je bericht Kaassausje! Aangezien ik vaak te weinig data heb zal ik niet snel naar beneden gaan maar eerder omhoog. Welk plan is dan voor mij het voordeligst? Zou ik ook al mogen verlengen met een toestel icm het nieuwe tariefplan?
Hoi Michel_79.

Als medeklant kan ik niet inzien wat je gemiddelde verbruik is en wanneer je mag verlengen. Alleen de T-Mobile Moderators hebben inzicht in gegevens van klanten. Je kunt wel zelf uitrekenen wanneer je mag verlengen. De einddatum van je huidige contract staat in je My T-Mobile omgeving, verlengen mag vanaf 4 maanden min 1 dag voor afloop van je huidige contract.

Op deze pagina vind je in ieder geval een vergelijking tussen de twee huidige particuliere abonnementsvormen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Michel_79,

Super fijn om te zien dat Kaassausje al op je heeft gereageerd met de nodige informatie. Wist je dat je op My T-Mobile een overzicht van je verbruik kunt bekijken (zie screenshot hieronder)?

In jouw geval zou je de databundel kunnen verhogen naar 6 GB. Dit kun je ook zelf aanpassen via My T-Mobile onder 'bundels aanpassen'. Wanneer je nu over zou stappen naar Stel Samen en Stel Bij ben je hoogstwaarschijnlijk duurder uit omdat je kortingen vervallen. In de link die Kaassausje mee heeft gestuurd kun je hier meer informatie over vinden. 🙂

Je mag overigens verlengen vanaf 13 augustus. Dat is 4 maanden voor het einde van je contract. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt? We staan hier voor je klaar!

Reageer