Beantwoord

Databundel verhogen naar 10GB

• 3 februari 2015
  • 4 reacties
  • 484 Bekeken

Ik wil graag van 5Gb data naar 10Gb data hoeveel moet ik dan bijbetalen ?
icon

Beste antwoord door Roan 6 februari 2015, 09:16

Hey Lawrence,

Leuk om je terug te zien op het forum! :)

Wanneer je ervoor kiest om de databundel van 5GB naar 10GB te verhogen bij het Stel Samen abonnement betaal je hiervoor 10 euro extra bovenop je huidige maandelijke kosten. Je korting blijft gewoon behouden en de bundel gaat direct in. Je kunt deze wijziging zelf uitvoeren via My T-Mobile.

Mocht je er niet uitkomen dan help ik je graag verder met het aanpassen van de databundel.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hey Lawrence,

Leuk om je terug te zien op het forum! :)

Wanneer je ervoor kiest om de databundel van 5GB naar 10GB te verhogen bij het Stel Samen abonnement betaal je hiervoor 10 euro extra bovenop je huidige maandelijke kosten. Je korting blijft gewoon behouden en de bundel gaat direct in. Je kunt deze wijziging zelf uitvoeren via My T-Mobile.

Mocht je er niet uitkomen dan help ik je graag verder met het aanpassen van de databundel.
Hai dan bij deze mag je het doen het verhogen van 5 Gb naar 10 gb. Heb het nu twee keer geprobeerd en geeft constant mislukt aan !

Mvg Lawrence
Hoi Lawrence,

Stom dat het steeds mislukt om de bundel van 5 GB naar 10 GB te verhogen. Ik heb de verhoging voor je gedaan. Vanaf vandaag heb je de 10 GB Internet Bundel. Veel plezier met Internetten. :8
Helemaal super had het gisterenavond nogmaals geprobeerd maar wederom niet gelukt... Alsnog bedankt Chantal

Reageer