Beantwoord

Databundel verhogen van 5GB naar 10 GB

Ik heb nu een abonnement met een iPhone 5s. Daarbij heb ik een bundel van 5GB extra snel en 300 belminuten. Graag zou ik mijn bundel willen verhogen naar 10 GB maar er staat dat dit 45 euro per maand kost. Komt dit bedrag dan bovenop mijn normale kosten. Ik betaal nu 53,50 per maand. Wat gaat het me kosten als ik er 5 GB bij neem per maand?

Gr.
icon

Beste antwoord door Roan 26 juni 2014, 18:39

Hi Dylannn,

Op het moment dat je ervoor zou kiezen de huidige internetbundel aan te passen naar 10GB betaal je per maand 10 euro extra bovenop je huidige maandbedrag. Als je de bundel wenst aan te passen kun je dit zelf doen via My T-Mobile. Mocht je hier niet uitkomen dan kun je mij natuurlijk ook een privéberichtje sturen! 😉

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +13
De 5 gb gaat er dan vanaf en daar komt de 10 gb voor in de plaats.
De meer prijs die je betaalt is het verschil tussen de 5 en 10 gb.
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Dylannn

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Heb je je iPhone 5s i.c.m. een verlenging of als nieuwe klant?
Nee dit bedrag komt niet boven op je normale kosten.
Wat je nu betaald voor je 5GB bundel haal je van de 10GB bundel af, dat is wat je dan extra moet betalen per maand.

Is je vraag zo beantwoord?

Groetjes Leroy,
Nee mijn abbonement is een verlenging van een vorig abbonement. Maar ik weet niet wat de kosten zijn voor het abbonement van 5 GB waar kan ik dit zien?
Reputatie 6
Badge +13
@Dylannn

Dit kun je op je factuur zien.
Daar staan alle specificaties van je abonnement.
Let wel op: de prijzen bovenaan zijn exclusief BTW.

Nee mijn abbonement is een verlenging van een vorig abbonement. Maar ik weet niet wat de kosten zijn voor het abbonement van 5 GB waar kan ik dit zien?
Er staat 28,50 voor deze bundel dus het zal dan 15 euro omhoog gaan neem ik aan
Reputatie 6
Badge +13
Als ik naar de abo s nu kijk (stel samen) de 5 gb kost 32 euro en de 10 gb 42 euro.
Dus dat zal ongeveer om 10 euro gaan maar dat is op basis van de abo s nu ik weet niet hoe lang het terug dat je verlengd.
Reputatie 6
Badge +13
@Rosan1 @Dylannn

Onthoud wel dat het een oudere prijs is dan nu.
De prijzen zijn namelijk veranderd.

Maar ik denk dat als je 28.5*1.21 doet dat je dan ongeveer €11 meer gaat betalen.
Reputatie 5
Hi Dylannn,

Op het moment dat je ervoor zou kiezen de huidige internetbundel aan te passen naar 10GB betaal je per maand 10 euro extra bovenop je huidige maandbedrag. Als je de bundel wenst aan te passen kun je dit zelf doen via My T-Mobile. Mocht je hier niet uitkomen dan kun je mij natuurlijk ook een privéberichtje sturen! 😉

Reageer