Beantwoord

Databundel weg?

• 20 januari 2016
  • 5 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 2
Heel raar. Vanochtend had ik nog 500Mb en na een keertje email ophalen heb ik nu 841k onbeperkt langzaam internet gebruikt staan in mijn overzicht. In de verbruiksstatus staat dat ik nog 499Mb heb. Wat is het nou?

Overigens werkt de tip van Google Play alleen updates laten zoeken wanneer ik op wifi zit dus niet. Ongeveer een minuut na het aanzetten van de dataverbinding kreeg ik een bericht dat er updates waren.
icon

Beste antwoord door Amy 22 januari 2016, 10:39

Hey Gbos,

Wat vreemd zeg :S Ik heb net in ons systeem gekeken en ik zie dat je nog wel ruim 400MB moet hebben om te kunnen gebruiken. Merk je ook dat je daadwerkelijk langzaam internet hebt?

Moest je de updates overigens direct accepteren? Of kon je hier mee wachten tot je op Wi-Fi zat? Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Gbos,

Wat vreemd zeg :S Ik heb net in ons systeem gekeken en ik zie dat je nog wel ruim 400MB moet hebben om te kunnen gebruiken. Merk je ook dat je daadwerkelijk langzaam internet hebt?

Moest je de updates overigens direct accepteren? Of kon je hier mee wachten tot je op Wi-Fi zat? Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Reputatie 2
Hoi,

Nee. Het updaten gaat niet automatisch. Ik moet daar echt toestemming voor geven. De snelheid is niet om over naar huis te schrijven, maar mijn telefoon ondersteunt ook niet meer dan 3G. Waarschijnlijk is geen verschil tussen "snel" en "langzaam" hierdoor?
Reputatie 7
Badge +15
Ha Gbos,

Ik ben nog even in je gegevens gedoken en er is momenteel alleen een compensatiebundel actief. Omdat er geen reguliere bundel actief is maak je alleen op lage snelheid gebruik van deze bundel. Ik heb daarom uit coulance kosteloos een reguliere databundel aangezet. Deze bundel is een maand geldig en de kosten hiervoor worden verrekend op je aankomende factuur. Wil je laten weten of je nu wel gebruik kunt maken van snel internet? :8
Reputatie 2
Nee.

Het is/was niet sneller. En er staat nu wel ineens een internet bundel op mijn rekening, ingaande per 9-2, dus ik heb nu schijnbaar een abonnement. Kan dat teruggedraaid worden? Bij voorbaat dank.
Reputatie 2
Is reeds geregeld. Bedankt Deni.

Reageer